P-C Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Gav min lillebror en svinskakad coca-cola så det sprutade i över hela hans T-shirt. Heehee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ska pingla upp en polare sedan och fråga om han/hon kan komma över. När han/hon väl é här så ska jag säga "April, april!" och smälla igen dörren. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Swebits var klockren. Om ni är sugna på mer... Pappa jobbar på DN, dom tänkte köra att den misstänkte Hagamannen var släppt pga. av att de blandat ihop DNA-proverna men de kom på att det kanske inte var så smart. De skulle nog få rätt mycket kritik för det skämtet Redigerad 1 april, 2006 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Grimagespelet: Om du lharj tillgång jtill en webkamera,i kan du delta i lgrimagespelet. Det gäller att utföra olika moment, som t.ex. "plutmunnen", "svartsjukeminen", "flörtblicken", m.m. Skicka sedan in ditt bidrag till den lofficiella hemsidan: www.ibrokemybackonthemountain.com där du lkan få både plus- eller minuspoängi för ditt bidrag. står det i brokeback mountain spelet .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Skrev på min blogg att jag trillat ner för trappan och brutit foten i morse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag vetefan om det var ett stort april skämt, men det var skola idag, får jag reda på att det var ett april skämt så kommer jag tamejfan byta skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) World of Warcraft till Nintendo DS Redigerad 1 april, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 World of Warcraft till Nintendo DS LowL, bästa skämtet hittils ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 http://img104.imageshack.us/img104/3117/worldwarcraftblirbarbart414684.jpg Kolla längs upp till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 . http://web.telia.com/~u22505348/swebits.png Hahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 GameFAQs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Hahah! Anti-cheating Association of America! Redigerad 1 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag har lurat 20 pers ungefär att jag brutit armen på 2 ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är det inget Aprilskämt på GTAsajten i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag lurade några kompisar att jag köpte en moped igår, en MH Furia Dom gick på det också Fatta tråkigt, vi hade skoldag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag har lurat 20 pers ungefär att jag brutit armen på 2 ställen Jag gick inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Håll käften de gjorde du ju förfan hahah En annan snubbe lurade (Jag tipsade mohaha) sina kompisar att han brutit handflatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hehe... tänk så hade det varit något som polisens årliga april skämt så hade dom stormat en lägenhet hos en familj med piketstyrka och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Sry för dubbelpost. Detta aprilskämt hade varit värst om det varit sant. http://www.fz.se/wtf/view.php?linkid=1851 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Sry för dubbelpost. Detta aprilskämt hade varit värst om det varit sant. http://www.fz.se/wtf/view.php?linkid=1851 Mardrömmar någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts