TheRocker Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jo jag starta gta vice city efter jag installerat det.Men då kommer det att jag inte har m32 filen.Jag hämtar m32 filen installerar den och gör så gta kopplas till den.Men det går i alla fall inte så snälla hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRocker Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vet någon hur man använder mss32.dll det var så jag menade Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hej.Det finns en knapp vredvid din post som heter "EDIT" använd den istället.. Angående frågan så vet jag inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 TheRocker: Gör en bättre topictitel nästa gång. Ändrade den åt dig den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRocker Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hjälp mig så att jag vet hur man använder mss32.dll filen till gta vice city så det funkar Tack på förhand =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRocker Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Snälla hjälp så jag vet hur jag använder mss32.dl till gta vice city Redigerad 6 april, 2006 av TheRocker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Lägg den i c:\windows (eller c:\windows\system32, minns inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har du tankat rätt? Isåfall lägg den i Vice City mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRocker Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tack jag ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRocker Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Förklara bättre hur jag ska göra snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Detta är mest troligen warez och är otillåtet på GTASajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Detta är mest troligen warez och är otillåtet på GTASajten.. Kan inte du läsa på lite innan du börjar lalla om warez? Mss32.dll är en vanlig windows dll-fil som vice city behöver. Ladda hem här > http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mss32. Finns en readme i zip-filen där det står exakt hur du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRocker Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej det står ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ladda ner filen från R2D2's sida och lägg filen i c:/program/rockstargames/gta vice city/ så borde det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts