Weener Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Eftersom att ingen svarade på min förra topic så gör jag en till med lite nya frågor Det var någon har på forumet som sa att dert fanns en Multiplayer mod til Maxpayne?? Hur får man trainern att funka?? Och vet ni inte så kan ni väll hjälpa mig med den där feta killen Lupino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Det är bara att springa omkring och skjuta ner aset! Så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Sluta starta massa topicar om samma sak!! Håll dig i en topic.. Du får inte mer svar bara för att du skapar fler.. du irreterar bara folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Sluta starta massa topicar om samma sak!! Håll dig i en topic.. Du får inte mer svar bara för att du skapar fler.. du irreterar bara folk... Förlåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts