Valle-Ball Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Gizmo låter som en sköldpadda. @Valle-Ball: Hur kan du någonsin ens jämföra Pico med "Snutte"?! Get inte the naughty spot, I tell you. Jag jämförde aldrig jag sa bara att det är lika normalt som Snutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Jag jämförde aldrig jag sa bara att det är lika normalt som Snutte Ja, men det är det inte? Pico slår Snutte på alla punkter. End of story. Redigerad 2 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Harry eller speedo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Poppenin? Boing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kalle kanin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Simmons då? Ifall jag skrev alla bra namn så skulle jag fortfarande inte vara klar med det där inlägget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Hoppas dom rymmer inom kort. Skulle hänga mig själv om jag fick bo hos en sådan familj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts