MiRRe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hej idag ska jag och min bror köpa vars en kanin. Det är bara ett problem, jag har svårt att komma på ett namn till den...Nån som har nån idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Döp den till Sture eller Helmut eller nått annat coolt. Kom i håg att ge namnet bakvänt bara. Tex, min sköldpadda, som är en hona, heter Börje. *Eller Chelest, Det är mitt favorit namn. Betyder himmelsblå på Italienska. Iof så är kaniner oftast inte blå men ändå... Redigerad 1 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Don Vito? Jeltsin? Tupac? Stellhell? Bigfoot Harrison? Magic? Ol' dirty bastard? Evil Jared? Dico? Jimmy Pop? Steve-o? Gabriel? Jebemti? Rage against the machine? Foxtrot uniform charlie kilo? Shrek? Stimorol sugarfree gum (white sweet mint)? Thailand? Melvin? Peter Griffin? Där har du några alternativ iaf, dock bara killnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Lilleman heter min kompis hon-kanin, fan vad fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Några bra råd Hemulen Mumin Jukke Mann Hitler Linus Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ernst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Don Vito? Jeltsin? Tupac? Stellhell? Bigfoot Harrison? Magic? Ol' dirty bastard? Evil Jared? Dico? Jimmy Pop? Steve-o? Gabriel? Jebemti? Rage against the machine? Foxtrot uniform charlie kilo? Shrek? Stimorol sugarfree gum (white sweet mint)? Thailand? Melvin? Peter Griffin? Där har du några alternativ iaf, dock bara killnamn. Några var riktigt lol Don vito, Thailand, shrek osv Lilleskutt? Bamse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Jag brukar gå efter dom amerikanska staterna. Senast var det Texas. Redigerad 1 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag brukar gå efter dom amerikanska staterna. Senast var det Texas. Från vilket håll går'u då? Fint med en kanin vid namn Massachusetts (Stavning där?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Från vilket håll går'u då? Fint med en kanin vid namn Massachusetts (Stavning där?). Ja varför inte? Nästa ska nog bli Alabama. Om jag skaffar en förstås. Brukar oftast knycka några stycken inne i Stockholm när jag är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ja varför inte? Nästa ska nog bli Alabama. Om jag skaffar en förstås. Brukar oftast knycka några stycken inne i Stockholm när jag är där. Det blir alla tiders. Haha, undrar inte päronen va'fan du får alla kaniner ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det blir alla tiders. Haha, undrar inte päronen va'fan du får alla kaniner ifrån? Nej dom brukar aldrig titta in under min säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Torsten är ett skönt namn på ett djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Perry Lille Per Frankieboy (om den har ovanligt stort huvud/panna) Kjelle Bengan Nils Svetlana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Min katt heter Piplarsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Döp den till ett namn som ingen annan gillar, så hittar dom på tusen bättre namn. Förövrigt hade jag en katt some hette Señorita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Don Vito? Jeltsin? Tupac? Stellhell? Bigfoot Harrison? Magic? Ol' dirty bastard? Evil Jared? Dico? Jimmy Pop? Steve-o? Gabriel? Jebemti? Rage against the machine? Foxtrot uniform charlie kilo? Shrek? Stimorol sugarfree gum (white sweet mint)? Thailand? Melvin? Peter Griffin? Där har du några alternativ iaf, dock bara killnamn. Du glömde PartyBoy! Fast egentligen finns det bara ett namn som gäller: Leif. Har man flera kaniner så kan man döpa dem till Ett, Två, Tre o.s.v. Jag har funderat på att göra så med mina framtida barn, men jag vet inte om det är tillåtet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Gunnar är väldigt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Eller Rune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts