Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 APRIL APRIL!! Haha! först på forumet med ett aprilskämt! WOOO! Ok, surknuttar detdär var INTE mot reglerna idag, inte första april då ska alla få göra EN sånhär tråd. Lås tråden om ni vill, men att dra första aprilskämt är inget brott... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jo, det räknas som spam... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Lol va fan, jag trodde vi skulle få en ny kung ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Var detta verkligen nödvändigt? Jag fick just nya uppgifter om att Hultan har flyttat utomlands och ska lägga ner GTAsajten för evigt. Detta kommer att ske inom de närmaste dagarna . Haha! Lurade! April april!!!!11oneone!11onemilliononehundredthousandonehundradeleven Redigerad 31 mars, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 . lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Väldigt underhållande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vafan jag som tänkte göra ett aprilskämt där jag tänkte skriva typ att min hund våldtog min katt, och att katten är gravid :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Och jag som tänkte skriva att klockan är tjugo över tolv nu och att det svenska folket borde sova Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts