KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hmm.. Detta är bra.. Men inte särskilt bra för att vara The Killers, ettan var mycket bättre.. Har bara lyssnat en gång hittils, återkommer Bra musik tar ett tag att vänja sig vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Bra musik tar ett tag att vänja sig vid. Bra musik ja, och skitbra musik inte.. Då är det klockrent, och man gillar det direkt. Vilket tycker du är bäst då, första eller andra? Redigerad 27 september, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Bra musik ja, och skitbra musik inte.. Då är det klockrent, och man gillar det direkt. Vilket tycker du är bäst då, första eller andra? Tycker favoriterna på gamla albumet är bättre än på det nya. Men det nya håller jämnare nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Låterna jag har hört är bra har inte hört så mycket med dem annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 GLAMOROUS INDIE ROCK N' ROLL. Juste dom hade släppt en ny platta. Måste lyssna igenom. Hoppas den är bättre än den första som inte är sådär sketabra, typ en trea. Men detta kan vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Uncle Johnny och When you were young Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Lyssnar på skivan igen nu (fjärde gången eller något sånt), den bara växer och växer. Gillade den inte riktigt i början men nu är jag nära att ge den 5 stjärnor. Catchiga refränger, ungefär samma fina sound och bara allmänt bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Lyssnar på skivan igen nu (fjärde gången eller något sånt), den bara växer och växer. Gillade den inte riktigt i början men nu är jag nära att ge den 5 stjärnor. Catchiga refränger, ungefär samma fina sound och bara allmänt bra låtar. Har lyssnat konstans på albumet sedan jag fick det. Och det blir fortfarande bara bättre och bättre för varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Varför visas vissa av The Killers låtar med blandade stora och små bokstäver i Last.fm? Redigerad 6 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Dom har väl taggat den lite konstigt, tror dom kommer fixa till det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Dom har väl taggat den lite konstigt, tror dom kommer fixa till det snart. Varit så med en del artister/band länge, dom har inte fixa något ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Känner mig tvungen att ta tillbaka allt dåligt jag har sagt om detta album, det är inte bara bra. det är underbart Kan inte sluta lyssna, och idag fick jag veta att min syster som ska till Australien, när hon är där kommer The Killers spela på någon festival där, så hon kommer få se dem.. Avundsjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vad heter din syster? man kanske skulle ragga upp henne och följa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Känner mig tvungen att ta tillbaka allt dåligt jag har sagt om detta album, det är inte bara bra. det är underbart Kan inte sluta lyssna, och idag fick jag veta att min syster som ska till Australien, när hon är där kommer The Killers spela på någon festival där, så hon kommer få se dem.. Avundsjuk Big Day Out, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Big Day Out, eller? Ingen aning, hon hade sån tur att dom skulle dit just när hon var där bara. Kan ju höra med henne. Haha, jo du är typ ett år äldre än henne KalleR, du kan ju försöka iaf Iofs åker hon 31 oktober, till Thailand, så du får skynda dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts