Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag hördedem första gången för ungefär 1.5 veckor sen. Dem är riktigt bra! Speciellt On Top och Mr Brightside. Är det några andra på forumet som har hört dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Aldrig hört talas om. Musikgenre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har lyssnat på dom sen i förra våren/sommaren, skitbra! Speciellt Indie Rock & Roll och Mr. Brightside. Hmm, musikgenre... Alternative/Indierock med ganska mkt synth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kalan och nor_adde, skämtar ni eller? Jag trodde de var kända som fan I alla fall så tycker jag att de är skitbra, började med att jag lyssnade på de mest kända låtarna Somebody told me och Mr.Brightside men senare upptäckte jag typ Midnight Show, Indie Rock and Roll och den bästa, Andy you´re a star. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är det någon som vet om dem har ett nytt album på G? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är det någon som vet om dem har ett nytt album på G? Skulle inte tro det.. Kanske kommer om ett år eller nåt.. Förresten, låten i din signatur "Smells like you mean it", heter "SMILE like you mean it". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Skulle inte tro det.. Kanske kommer om ett år eller nåt.. Förresten, låten i din signatur "Smells like you mean it", heter "SMILE like you mean it". Haha! Ok, jag ska ändra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) The Killers ÄR påväg med ett nytt album ! 1337! ^^ Kolla här! Redigerad 1 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 The Killers ÄR påväg med ett nytt album ! Det kommer att heta Flowers. 1337! ^^ Kolla här! Haha lol sångaren i bandet heter Flowers i efternamn, albumet ska inte heta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Haha lol sångaren i bandet heter Flowers i efternamn, albumet ska inte heta det :"> *post edited* Något releasedatum tror jag inte är satt än. Hoppas att det kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Dom är skitbra ju. Särskilt Glamorous Indie Rock'n'Roll. Den är ett mästerverk. Men alla låtar är bra. Najs att ny skiva kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Förlåt för uppdragning men jag vill inte göra en ny tråd. Ny har det nya albumet släppts! Det heter Sams Town. Jag har det snart och då ska det lyssnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Har lyssnat på det hela dan, lika underbart som första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Har lyssnat på det hela dan, lika underbart som första. Härligt! Jag lyssnar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Är den värd att skaffa utanför buskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Tack för påminnelsen, fan vad gutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Är den värd att skaffa utanför buskarna? Om du vanligtvis brukar skaffa bra musik orginal så ja. Men du får vackert vänta ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Låter skitbra hittils. Inte lika bra som ettan men klart bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Har direkt fastnat för Sam's Town, This River Is Wild och All The Pretty Face, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hmm.. Detta är bra.. Men inte särskilt bra för att vara The Killers, ettan var mycket bättre.. Har bara lyssnat en gång hittils, återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts