skribb Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 jo, jag undrade...visst har vc samma filstruktur/system som gta3? isåfall, kan man inte öppna skivan på data och extracta vercetti skinnet och modellen och på så sätt använda honom i gta3...? bara undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 jag vet inte? jag har aldrig kollat. men du kan ju testa, tänk vilket toppen vercetti skin till gta3 det skulle bli det skulle nästan inte va ett gta3 skin det skulle vara ett vc skin hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 problemet ligger i att jag varken äger ps2 eller vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 jo, jag undrade...visst har vc samma filstruktur/system som gta3? isåfall, kan man inte öppna skivan på data och extracta vercetti skinnet och modellen och på så sätt använda honom i gta3...? bara undra Nej det är inte samma filstruktur. IMG-filen går inte öppna med något IMG-program, DFF-filerna tror jag är samma (3D mapper kan öppna dom) men TXD-filerna är nya. Konstigt föresten att 3D mapper kan läsa DFF-filerna, de ligger ju i IMG-filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 nån kanske kan komma på nån slags konveterar om det är möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 det låter inte alldeles för omöjligt... hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Jag testade lite igår och jag måste säga att jag hade många fel i min förra post! IMG-filen går visst att öppna med det vanligaste programmet av alla, IMG Tool. TXD-filerna är nya men man kan öppna dom med ett program som jag hittade. DFF-filerna är nya och innehåller också (vad jag har förstått) COL-filerna. 3D mapper är det ända programmet som kan öppna dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Jag testade lite igår och jag måste säga att jag hade många fel i min förra post! IMG-filen går visst att öppna med det vanligaste programmet av alla, IMG Tool. TXD-filerna är nya men man kan öppna dom med ett program som jag hittade. DFF-filerna är nya och innehåller också (vad jag har förstått) COL-filerna. 3D mapper är det ända programmet som kan öppna dessa. så du menar att det går göra ett skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Jag testade lite igår och jag måste säga att jag hade många fel i min förra post! IMG-filen går visst att öppna med det vanligaste programmet av alla, IMG Tool. TXD-filerna är nya men man kan öppna dom med ett program som jag hittade. DFF-filerna är nya och innehåller också (vad jag har förstått) COL-filerna. 3D mapper är det ända programmet som kan öppna dessa. detta innebär att du ska skicka mig detta program mars pankaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 säg vad det heter åtminstone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts