Ante_freeman Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hade lust o börja spela Diablo 2 igen och sätter i Diablo2 expansion* skivan startar spelet då står det: please make sure your Diablo || (<--romerska tecken) is in your CD-ROM drive, then click on Retry. Och ja alla som undrar spelet är köpt. Finns det nånting jag kan göra ir nån sida med crack på så det funkar igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kolla på Mega Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Jag får det inte o funka Edit: Så här blir det Redigerad 31 mars, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Antagligen är det många repor på skivan. Rengör den, fungerar inte det får du skaffa en skivslip eller ta den till ställen som har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Du kan smörja in den med tandkräm och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det är en myt, tandkräm pajar CD/DVD skivor. Jag vet av egen erfarenhet. Det bildas mystiska, vita fläckar som inte kan tvättas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Antagligen är det många repor på skivan. Rengör den, fungerar inte det får du skaffa en skivslip eller ta den till ställen som har det. Hmm det var ju inge bra skivan ligger i skåpet i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Du kan ju alltid testa att överföra allt från Diablo CD till en ny CD... och testa att installera då?. Jag är nästan helt säker på att repor inte har nåt med att en fil inte vill öppnas. Det kan ju också vara så att du använt typ Daemon Tools eller ett annat program som DT och som har typ Lurat datan med det här med CD Hårddiskarna... och nu kan inte datan läsa av den riktiga CD enheten. Aja jag vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts