Wallemart Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Hur ligger det till med Easter eggs till detta spel, jag känner bara till två än så länge. Varav det ena har jag aldrig läst om, utan kom på det av en slump. 1. "Parkering förbjudet" skyltarna vid WTC/Ground Zero har ett överkorsat P, men tittar an närmre kan det tolkas som ett överkryssat R* märke. Jag vet inte om jag håller med här men enligt vissa är det Reflections svar på GTA vs. Driver "bråket". Foto finns om ni e intreserade. 2. Mitt eget fynd. Om du åker till platsen där du avslutar sista uppdraget innan 2006 (I Hunts point) Finns det någet som kan tolkas som Ataris lager. Det är känt sedan tidigare att atari loggan sitter på en garageport vid platsen, men om man kollar i containrarna på området hittar man... En massa Driv3r förpackningar Självironin verkar stor då Driv3r som känt var ett litet misslyckande. EDIT: bilden kan va bra. Redigerad 31 mars, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nej. Gud va självkritiska Atari é. :'( Snyggt jobbat Wallemart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Haha! Självkritiska, Atari.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Kan du markera på en karta vart det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kan du markera på en karta vart det är? Tänkte fråga detsamma.. Nu när man fått det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ingen värkar vilja markera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hmm längtar tills jag kan lira Driv3r. Får ju nya datorn på Krisithimmelfärsdag då vi ska åka till Ullared. Kommer hem på lördagen, pappa kopplar inte datorn och jag installerar Driv3r och Spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmm längtar tills jag kan lira Driv3r. Får ju nya datorn på Krisithimmelfärsdag då vi ska åka till Ullared. Kommer hem på lördagen, pappa kopplar inte datorn och jag installerar Driv3r och Spelar Skönt, slipper du spamma ner forumet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Skönt, slipper du spamma ner forumet eller? Så sant så sant. Längtar redan Mirre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Jag skulle vilja se bilden på det överkryssade R:et, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Jag skulle vilja se bilden på det överkryssade R:et, tack. Att vilja kan man! Nä skoja. Men åk dit, det är inte svårt att hitta den. Edit: Oj, 22 Maj! SORRY! Redigerad 6 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts