.:Gurkan:. Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Kan ni dra några bra tips om hur man ska få en tjej att liksom bli interesserad av en? Jag är rätt så boring och vet inte hur jag ska hanskas med dem. Liksom när en tjej kommer fram och vill prata så...blir jag för feg och vet inte vad jag ska göra. Och jag blir så konstig när någon typ kramar mig(LOL). typ när jag stog vid skåpen hallen så kom skåpägarn brevid, Alltså en tjej kom bakifrån och typ krama mig läääänge och diskret liksom. vad betyder det....Ja e en noob va detta låter konstigt Redigerad 31 mars, 2006 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag vill inte förstöra för dig men.. du kanske skulle posta i "Love, peace and understanding"-tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Fitta också Lås this shit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Prova några utav Cortez råd här! Låser på begäran utav trådskaparen. Redigerad 31 mars, 2006 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts