Foo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Här är den officiella tråden för att duskutera om Type o' Negative... Jag tycker dem äger med sin dystra musik & sångarens röst äger alla! Fortsätt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vad é det för skoj? Ett spel? En film? En grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Vad é det för skoj? Ett spel? En film? En grupp? Grupp som han faktiskt sa. Redigerad 31 mars, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Genre? Troligen skrikmusik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Arman, om du sa skrikmusik med en nedsättande ton så blir jag väldigt förbannad. Om du å andra sidan bara använde skrikmusik som en generalisering blir jag bara lite förbannad. Om du, å tredje sidan, använde skrikmusik för att du inte vet vilka "skrikgenrer" det finns, så förlåter jag dig, nästan. Men faktum kvarstår, att det inte alls är skrikmusik. Så vitt jag vet alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vad är det för genre som sagt? Någon Metal-genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Själv vet jag faktiskt inte men det är typ lugn metal. Var typ 4 år sen jag hörde dem så. Fast du frågade ju självklart Foo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ursäkta att jag inte har besvarat era frågor... men det är typ ett hårdrock/metall band som sjunger dystra låtar med känsla (OBS @Arman: Nej, det är itnte skrikmusik, det är härlig musik & ägig dov stämma) Tror det ska finnas lite gratis att lyssna på här på nätet (Letar länkar så pekfingret brinner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (OBS @Arman: Nej, det är itnte skrikmusik, det är härlig musik & ägig dov stämma) Ajaj, ännu mer oklarheter. Jag tycker själv att skrikmusik är härlig, det är ju en definitionsfråga egentligen, så du kanske skulle säga det på ett annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ajaj, ännu mer oklarheter. Jag tycker själv att skrikmusik är härlig, det är ju en definitionsfråga egentligen, så du kanske skulle säga det på ett annat sätt? Skrikmusik kan vara härlig ja, men inte enligt Armans definition & det var han jag förklarade för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ah. Right you are. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts