I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 HAHAHA!!!!! Man gråter ju fan när man är bebis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hahahahaha. Gjorde en för att jag inte hade nåt att göra. Ville bara liva upp stämningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det är klart som en motsatts till solförmörkelsen i förrgår att man har gråtit! Den som säger "nej" ska jag ha ett snack med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Haha, antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det är klart man har gråtit någon gång, annars kan man inte vara normal. :'( BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja. Jag skulle vilja påstå att jag é ett väldigt misserabelt och grinigt barn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Årets sämsta poll. Man gråter första gången c:a 2 sec. efter det att man har ploppat ut. Jepp. Och om man mot all förmodan inte skulle det, så slår dom en i rumpan så att man gör det. Vote: Självklart kommer det en tår då och då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vote: Ja Jag kan inte gråta av fysisk smärta. Men jag kan storgråta till filmer och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vote: ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vote: Ja Det händer väl ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vem fan har röstat nej? Vote: Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Klart som fan att jag har! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Klart man har gråtit nån gång här i livet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Stäng, någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja självklart, har nog gråtit denna månaden till och med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag... nej. Jag... alltså... Ja..? Två anledningar: 1. Alla har gråtit någon gång. Det finns säkert någon som inte gjort det p.g.a. kroppsligt fel, men... ja. 2. Hyffsat onödig poll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts