fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vote:Minns inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Absolut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja, fast inte på de 2 senaste åren. Kommer inte ihåg.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) HAHAHAHAHAAHAHAHAHA så jävla dålig poll klart som fan man gråtit.. har nog alla EDIT: lika dum poll som "Har du någon gång kissat/bajsat/ätit?" Redigerad 31 mars, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ojj vilken "Jag-Vill-Spela-Rambo-Tråd" .. Klart som fan alla har gråtit någon gång i livet.. Låt oss säga att 80% grät när dom föddes? Snälla.. Klart alla har gråtit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja, jag har gråtit. Mycket. Fast inte på det senaste halvåret... Undra om det finns någon som aldrig har gråtit? Skulle inte tro det. Totalt onödig poll... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vilken jävla fjantig tråd. Omvänd kukmätartråd, ja hujedamig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Är du helt jävla dum i huvudet eller? Du vet att man gråter när man föds? Sen grät nog de flesta ofta på dagis. Och senare. Jag sitter här och gråter nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Du kanske borde ha frågat "Har du någon gång gråtit under den senaste tiden?". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Haha va dålig poll! Ja jag har gråtit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Klart jag har. Är så känslig av mig DrStupid: Har en kompis som inte kan gråta. Alltså - han är fysikt oförmögen att gråta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja jag har gråtit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 För att inte vara mobbad och för att passa in, fan vilken onödig poll, klart man har gråtit. Och om du inte minns dom gånger du gråtit så har du jävligt dåligt minne, eller hur gammal är du igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 För att inte vara mobbad och för att passa in, fan vilken onödig poll, klart man har gråtit. Och om du inte minns dom gånger du gråtit så har du jävligt dåligt minne, eller hur gammal är du igentligen? Jag skulle gissa 13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag skulle gissa 13 Det är sånna som gör att vi 13-åringar får dåligt rykte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 DrStupid: Har en kompis som inte kan gråta. Alltså - han är fysikt oförmögen att gråta. Ok... måste var jobbigt för han. För ibland är det ju skönt att släppa ut känslorna med tårar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Det är sånna som gör att vi 13-åringar får dåligt rykte! Men du ska ju fylla 14 i år Redigerad 31 mars, 2006 av hubbert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Årets sämsta poll. Man gråter första gången c:a 2 sec. efter det att man har ploppat ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vote: Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts