Martin-123 Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nu finns det popups på denna sida. Ganska irriterande. Det kommer när man går in på sidan. Någon annan som märkt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag får inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag har inte heller fått något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har inte märkt någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nu finns det popups på denna sida. Ganska irriterande. Det kommer när man går in på sidan. Någon annan som märkt det? Nej, jag får inga fönster och är säker på att man egentligen inte ska få några heller. Det är nog på tiden du söker igenom datorn med "Ad-Aware" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Inga pop-ups här heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det är nog på tiden du söker igenom datorn med "Ad-Aware" eller liknande. Skulle precis skriva det, för jag får då inga pop-ups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det är inte så att Du har fått ett privat meddelande? De öppnas i ett litet fönster om man har den inställningen. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Inte en enda popup, varken i popupblockern, firefox eller synligt för ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Opera blockar pop-ups ibland, men då är det alltid ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jepp. Vad är det för popups du får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Opera blockar pop-ups ibland, men då är det alltid ett PM Samma för mig, fast inte i Opera dåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kan bero på din startsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det poppade upp ett popup en gång men då stängde jag ner det innan det han ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Use Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Håller med Sikora. Men det är nog ett PM som de andra har skrivit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) April april, han kan lura er vart han vill Redigerad 1 april, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 April april, han kan lura er vart han vill Nog för att du var ironisk men jag var tvungen. Posted: Mar 31 2006, 17:32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Jepp. Vad är det för popups du får? Det är typ nåt porr liknande. Har hänt på tre datorer nu! Edit: Den ena var något annat.. Redigerad 2 april, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Luktar adware. Och käften ni som säger att han ska byta till Firefox. Redigerad 2 april, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts