JohnnyH87 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 OK, hur tänkte du nu? Är grovt tillhuggna, kantiga poligoner med suddiga texturer snyggt? Är orealistiska och hackiga animationer snygg? Och handlingen känns som den är tagen direkt från en dålig b-film. Det intresserade mig inte alls, till skillnad från andra spel (MGS-spelen, Half-Life-spelen, GTA-spelen mm.) Men allvarligt det här kommer ingenstanns, jag gilalr det inte, ni gör det. Smaken är som baken, let´s just leave it at that. Jag tycker bara det är konstigt att ni hylalr ett sådant halvdant spel som Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 OK, hur tänkte du nu? Är grovt tillhuggna, kantiga poligoner med suddiga texturer snyggt? Är orealistiska och hackiga animationer snygg? Och handlingen känns som den är tagen direkt från en dålig b-film. Det intresserade mig inte alls, till skillnad från andra spel (MGS-spelen, Half-Life-spelen, GTA-spelen mm.) Men allvarligt det här kommer ingenstanns, jag gilalr det inte, ni gör det. Smaken är som baken, let´s just leave it at that. Jag tycker bara det är konstigt att ni hylalr ett sådant halvdant spel som Mafia. Du é lustig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vet inte om det har Nämnts men, 25 To Life är väl ett gängspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ja, det nämndes tidigare, tror jag. Men om man vill ha ett gängspel är San Andreas ändå bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Har inte spelat det men Narc är väl lite ghetto eller State of emergency Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts