fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har nu klarat storyn på SA och jag älskade ghettot där. Men nu undrar jag om det finns nåt spel som man är gängmedlemmar på och ska gå runt och skjuta andra gäng? p.s Har spelat the warriors så säg inge om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Pikimin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Pikimin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 State of Emergency? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Pikimin Pikmin är grymt bra. Redigerad 31 mars, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Gangland eller Gangwars... Är inte säker på vad det hette... Men Cortez tipsade om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Gangland eller Gangwars... Är inte säker på vad det hette... Men Cortez tipsade om det. Inte Gangland om jag inte har fel så är det en internet sida Gl ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kan man köra bil på nåt av dom spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Gangland eller Gangwars... Är inte säker på vad det hette... Men Cortez tipsade om det. Mjo, gillade det inte alls... Crime Life: Gang Wars men ja... http://www.sg.hu/kep/2005_02/cl03.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Mjo, gillade det inte alls... Crime Life: Gang Wars men ja... http://www.sg.hu/kep/2005_02/cl03.jpg Nä, jag gillade det inte heller... Men det är ju typ ett "riktigt gängspel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Crime Life:Gang Wars verkar vara ett bra spel Lite frågor om det: 1Vilka vapen finns det? 2Är det som the warriors att man kan ta upp saker som man hittar på gatan och använda som vapen? 3Finns det free-roam? 4Kan man köra bil? 5Kan man bli av med snuten om man gömmer sig i en mörk gränd?(syftar på warriors) 6är det svåra uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Crime Life:Gang Wars verkar vara ett bra spel Lite frågor om det: 1Vilka vapen finns det? 2Är det som the warriors att man kan ta upp saker som man hittar på gatan och använda som vapen? 3Finns det free-roam? 4Kan man köra bil? 5Kan man bli av med snuten om man gömmer sig i en mörk gränd?(syftar på warriors) 6är det svåra uppdrag? Aftonbladet gav spelet märkelsen "+". Vilket menas med.. - : Uselt + : Dåligt ++ : Godkänt +++ : Bra ++++ : Mycket bra +++++ : Fulländat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Aftonbladet gav spelet märkelsen "+". Vilket menas med.. - : Uselt + : Dåligt ++ : Godkänt +++ : Bra ++++ : Mycket bra +++++ : Fulländat Aftonbladet kan inget om spel. Dom gav t.ex SA 3/5 när det kom. Men kan man få svar på frågorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Aftonbladet kan inget om spel. Dom gav t.ex SA 3/5 när det kom. Men kan man få svar på frågorna? Haha, nej. GTA San Andreas fick "++++". GTAIII fick "+++++". True Crime: New York City fick "++". Så visst kan dom. Ta dom till skyarna, de skall regera över världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Haha, nej. GTA San Andreas fick "++++". GTAIII fick "+++++". True Crime: New York City fick "++". Så visst kan dom. Ta dom till skyarna, de skall regera över världen. Hehe ok Men mina frågor nu kan nån svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hehe ok Men mina frågor nu kan nån svara? Jag ger dig ett enkelt råd istället för ett svar, gratis till på köpet. Låt bli sånna skitspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag ger dig ett enkelt råd istället för ett svar, gratis till på köpet. Låt bli sånna skitspel. Alla tycker ju olika Vad är det som är dåligt med det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Crime life: gang wars suger så jävla mycket det är uselt! 25 to life är lite bättre men det klarade jag på en kväll och det finns inget freeride. så jag antar att SA är det enda gängspel som är bra som finns för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 State of Emergency? Värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vad är det för fel på Mafia då, lite gammalt men det håller fortfarande måttet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts