Frostic Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Har hört rykten som säger till hösten, men är det någon som kan bekräfta det här med en nyhet eller liknande? Det här är ett spel jag känner är ett måste ha spel, men jag kommer inte köpa en ny Xbox bara för att få spela det här, så jag får i lugn och ro vänta på en 360 version. Som säkert är grafiskt bättre. Redigerad 31 mars, 2006 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Q4, fjärde kvartalet i år. Det börjar i oktober har jag för mig. Oktober - December 2006. http://games.teamxbox.com/xbox-360/1059/The-Godfather/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 De kommer i augusti.. den 11 om jag inte har fel. Ganska länge tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är bara att vänta då. Fins ju så många bra spel till X360 redan så jag lär inte lida pin om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts