Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tappa ner på datorn, det är mitt råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag sitter inte så mycket vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 En annan cool sak när man sluter ögonen hårt så kommer det en massa möster och färger, rutigt osv... Händer det hos er det med? Så gjorde jag ofta när jag var lite och skulle sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vafan, Exakt så händer för mig också Sen får jag huvudvärk som fan och spyr Dem första gångerna jag fick det spydde jag, fick det för första gången i sexan. Nuförtiden får jag bara stark huvudvärk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Dem första gångerna jag fick det spydde jag, fick det för första gången i sexan. Nuförtiden får jag bara stark huvudvärk. Okej, vet du nåt som gör att det går över? Eller nåt sätt att undvika det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Om ni ska prata om ögonsjukdomar är det mig in ska parata med, jag har allihop! De trådar du beskriver som följer blicken & försvinner ut ur synfältet ibland är inte ögonmigrän utan det är trådar som är fysiska & sitter där... vänj dig, det gör du efter ett tag! Ögonmigrän däremot är när man förlorar vissa delar eller hela synfältet på 1 eller 2 ögon, där ser du inget & det är otäckt när det händer i skolan, tro mig! Dessutom får man huvudvärk efteråt, som någon nämnde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Okej, vet du nåt som gör att det går över? Eller nåt sätt att undvika det? Ta en alvedon precis när du märker av det, brukar hjälpa. Ibland mer ibland mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ta en alvedon precis när du märker av det, brukar hjälpa. Ibland mer ibland mindre. Okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag brukar se färglada bubblor typ när jag har tittat på tv eller nåt. Är det ovanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag brukar se färglada bubblor typ när jag har tittat på tv eller nåt. Är det ovanligt? Ovanligt tror jag knappast. jag brukar oftast se röda streck på högra ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag brukar se färglada bubblor typ när jag har tittat på tv eller nåt. Är det ovanligt? Det kan man få om man tittar på nått ljust, typ solen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det kan man få om man tittar på nått ljust, typ solen. Puh, där blev jag rädd ett tag. Trodde det va nåt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag har lite ryck i ögonlocket, och det tunna skinnet uppe på näsan ibland, ganska jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Låter som om inte jag e ensam om detta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det är nog bara ditt hårdrockshår som hänger ner för ögonen. Då vet man att det är äkta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts