glenninho13 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag har gjort ett eget simpelt flash spelKlick me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag har gjort ett eget simpelt flash spelKlick me Lol.. om jag trycker på länken så kommer jag bara hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Lol.. om jag trycker på länken så kommer jag bara hit .w0rd. Samma sak för mig med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kopiera in länken i eran webbläsare För övrigt så var det ett tråkigt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Men snälla, vilket jävla skit spel. mest obetydliga spel jag spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Var nog det tråkigaste flashspel jag någonsin spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Värdelöst spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Trodde först att det spelade någon roll vart man slog, men det blir lika bara man slår honom i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hahahaha. Fan vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hahahaha. Fan vad kul! Du måste skämta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Du måste skämta? Nej, jag slog faktiskt ner honom TVÅ gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vad går det ut på? Att klicka någon stans på huvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tråkigt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tråååkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Va fan gick det ut på?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Boom! headshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Istället för att svina och klaga som de andra i denna tråd (med undantag för Boobie Viking och Robo) säger jag att det är en bra början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Varför jämför jag ibland personerna på GTAsajten med Idol- juryn? Det känns som om allt man skapat måste vara av toppklass. Agree with Pico. Bra början. Gör det mer avancerat nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts