Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Bra att du håller med TC är faktisk bättre på free-roam Varför blir det så *piiiip* tråkigt efter 2 minuter i betongjungeln då? Tröttnade på TCNYC för ett ganska bra tag sedan. Och TCSOLA har jag inte ens gjort första uppdraget på, fruktansvärt tråkiga spel. Har tillochmed slarvat bort TCNYC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Bara jag som stör mig på hur extremt fult gubben går i spelet och i cutscenes? Och håret som gungar... usch. Sen tycker jag alla modeller i spelet verkar ha anorexia. hur smala ben som helst, och de verkar extremt stela. Dock så är autosiktet bra gjort, speciellt hur man kan skjuta från bilen på bilar som är framför en. Inte hört så mycket musik ännu... gillar inte bilfysiken. Bilarna sladdar som jag vet inte vad, helt otroligt irriterande i biljakter. Sen är det ubersegt att backa med vissa bilar, eftersom de måste stanna helt och sen kan de backa och det går segt det med. Gillar inte heller motorcykleln. Lika svår och obekväm att styra som i tidigare spel, precis som i Total Overdose. Kan man köpa nya kläder och klippa sig någonstans? Han klär ju sig så utomordentligt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Bara jag som stör mig på hur extremt fult gubben går i spelet och i cutscenes? Och håret som gungar... usch. Sen tycker jag alla modeller i spelet verkar ha anorexia. hur smala ben som helst, och de verkar extremt stela. Dock så är autosiktet bra gjort, speciellt hur man kan skjuta från bilen på bilar som är framför en. Inte hört så mycket musik ännu... gillar inte bilfysiken. Bilarna sladdar som jag vet inte vad, helt otroligt irriterande i biljakter. Sen är det ubersegt att backa med vissa bilar, eftersom de måste stanna helt och sen kan de backa och det går segt det med. Gillar inte heller motorcykleln. Lika svår och obekväm att styra som i tidigare spel, precis som i Total Overdose. Kan man köpa nya kläder och klippa sig någonstans? Han klär ju sig så utomordentligt fult. Att håret gungar/fladdar är verkligt? Tycker själv att bilfysiken är ett riktigt jävla slag. Skadorna på bilen är också bra gjorda. Ett råd när du backar och det går segt är att andvända högra analogspaken. Sen när man kört en vis längt I spelet kan man själv aktivera en byta-karaktär-fusk. Bara att aktivera koden I menyn och sedan slå en forgängare så blir du likadan som den du slår. Finns även kod som gör att det är natt osv. Har inte fått så många, typ 4 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kan karaktären i Driver: PL slåss? Detta var något jag saknade i Driv3r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kan karaktären i Driver: PL slåss? Detta var något jag saknade i Driv3r. Japp, lite enformiga rörelser men det kan gå. har även fått en till kod som jag kan andvända. Den heter ''Far Out'' och gör så att det ska se ut som om man tagit droger. Svårt att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Har bara testat det i Affären.. Vore det inte på att Maxis skulle gjort ett Expansion hade jag suttit här och spelat det nu. 10/10.. Spela det kanske 5 minuter.. Inte för att dömma av grafiken å så... Men driver är såå kul.. Tills man stiger av bilen.. Minns Driver I.. Och fido, DET FINNS INGET FREE ROAM I TC!! Redigerad 2 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Och fido, DET FINNS INGET FREE ROAM I TC!! Jo det finns det. Det finns pilar på radarn vart uppdragen finns. Om man inte vill göra uppdrag åk runt lite till det kommer nåt kul brott på polisrasdion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jo det finns det. Det finns pilar på radarn vart uppdragen finns. Om man inte vill göra uppdrag åk runt lite till det kommer nåt kul brott på polisrasdion Dahh.. Det är skolk.. Att skita i uppdragen och kryssa runt lite i stan.. Är skolk.. Eller, Free Roam, fast jag brukar oftast förknippa Free roam med The Getaway och driver, där man väljer uppdrag eller Free Roam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vadå? på TC kommer det upp verkliga polis-uppdrag på radion ibland. Och man kan gå in i 70% av alla byggnader man ser i spelet + att man kan ta upp vilket vapen som helst. IN YOU FACE!! Okej, må så vara, men GTA är inte något polisspel. Sjuttio procent av alla byggnader. Jadu, hur många är identiska? Sen har vapnen ingen personlighet och många låter lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Okej, må så vara, men GTA är inte något polisspel. Sjuttio procent av alla byggnader. Jadu, hur många är identiska? Sen har vapnen ingen personlighet och många låter lika. Va det inte du som sa att TCNY var bland de bästa spel du har spelat när det kom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Va det inte du som sa att TCNY var bland de bästa spel du har spelat när det kom? Naaaajj, hä möst ha vart nå fäl i systämet. he va int roligt å bil fysik'äänh va d'n sämsta jah ja sätt. drajver3 är jo föör faen bätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Naaaajj, hä möst ha vart nå fäl i systämet. he va int roligt å bil fysik'äänh va d'n sämsta jah ja sätt. drajver3 är jo föör faen bätter Haha, jojo. Du skrev någongting i stil med detta angående vapnen: "Vapen: 10 / 10. Kommentar: GDGhdhBbbbllylyllylrf!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Haha, jojo. Du skrev någongting i stil med detta angående vapnen: "Vapen: 10 / 10. Kommentar: GDGhdhBbbbllylyllylrf!!" Vapnerna I sig är väldigt fina men har extremt fula och dåliga egenskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vadå? på TC kommer det upp verkliga polis-uppdrag på radion ibland. Och man kan gå in i 70% av alla byggnader man ser i spelet + att man kan ta upp vilket vapen som helst. IN YOU FACE!! Va? 70 %.. Ja, men det finns max tio olika byggnader man kan gå in i.. Office, Office, Office, runt hela jaevla stan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Va? 70 %.. Ja, men det finns max tio olika byggnader man kan gå in i.. Office, Office, Office, runt hela jaevla stan! Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Precis. Ja det är lite tråkigt. Men att man kan ge böter m.m är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts