Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vad tycker ni? Jag ger det 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 4, det kommer ändå att vara urkasst som Driv3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 4, det kommer ändå att vara urkasst som Driv3r Vadå ''Det kommer''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vadå ''Det kommer''? Jag har sett det i affärerna :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag har sett det i affärerna :/ Såg det dåligt ut? Tycker att det är kul! Väldigt roligt med alla fordon och uppdrag, sen den underbara bilfysiken. Staden har också blir mer levande. Byggarbetare på vissa arbetsplatser, fattiga människor som står I gränder och värmer sig vid en tunna som brinner, ambulanser som kör I staden och polisbilar som jagar brottslingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vadå ''Det kommer''? Nej men enlit dom screens ja sätt så ser det dåligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nej men enlit dom screens ja sätt så ser det dåligt ut Så du går efter screenshots?! Kristus pikk! Titta då på bilder från True Crime: New York City och gämför dom med San Andreas. Ser ut att totalt äga ut SA vilket det långt ifrån gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 4, det kommer ändå att vara urkasst som Driv3r Du kan ju inte betygsätta ett spel om du inte har spelat det. IDIOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Oj då, såg inte allternativet Jag har inte spelat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Oj då, såg inte allternativet Jag har inte spelat det! Då skulle du inte ha röstat alls. IDIOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Då skulle du inte ha röstat alls. IDIOT! Jag gör väl som jag själv känner för. IDIOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag gör väl som jag själv känner för. IDIOT! Nej ditt skabb. IDIOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Usch, svårt... beror helt på vilket humör jag är på... idag har det varierat från 2 - 8 ett tiotal gånger. Jag låter bli att rösta än så länge, tills jag klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Så du går efter screenshots?! Kristus pikk! Titta då på bilder från True Crime: New York City och gämför dom med San Andreas. Ser ut att totalt äga ut SA vilket det långt ifrån gjorde. True Crime NY äger san andreas på grafiken och Free-roamandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 True Crime NY äger san andreas på grafiken och Free-roamandet. Eehm... Är det dags att starta ett psykforum snart? Jag har inte spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 True Crime NY äger san andreas på grafiken och Free-roamandet. HAHAHAHAHAHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har inte spelat det, och kommer nog inte göra det heller. Kommer åtminstone inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 HAHAHAHAHAHA!!! Vadå? på TC kommer det upp verkliga polis-uppdrag på radion ibland. Och man kan gå in i 70% av alla byggnader man ser i spelet + att man kan ta upp vilket vapen som helst. IN YOU FACE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vadå? på TC kommer det upp verkliga polis-uppdrag på radion ibland. Och man kan gå in i 70% av alla byggnader man ser i spelet + att man kan ta upp vilket vapen som helst. IN YOU FACE!! Wörd asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Wörd asså! Bra att du håller med TC är faktisk bättre på free-roam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts