Wallemart Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Jag skulle sklokat då, men av någon outgrundlig anledning gjorde jag det inte... kan tilläggas att jag inte hadde en aning om denna festlighet fören läraren drog upp det på morgon samlingen. I min klass saknades bara 1 person och han var sjuk (på riktigt). EDIT: damn, ny sida med denna skit post... well well, Jag got to leva with det. Redigerad 30 mars, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag skulle sklokat då, men av någon outgrundlig anledning gjorde jag det inte... kan tilläggas att jag inte hadde en aning om denna festlighet fören läraren drog upp det på morgon samlingen. I min klass saknades bara 1 person och han var sjuk (på riktigt). EDIT: damn, ny sida med denna skit post... well well, Jag got to leva with det. Morgonsamling? Går du i trean eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Skolade inte, alla som skolade Är officelt Fjortis stämplad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 HAHA.... håller fullständigt med dig btw, jag skolkar aldrig ändå... så varför skolka för nåt konstigt kedjebrev som ja ändå aldrig fick OFFTOPIC: Din signatur é för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Morgonsamling? Går du i trean eller nått? Jag går i första ring och vi har morgonsamling. Fast vi kallar det Mentorstid. Samma sak - olika namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag skolkade inte men många från andra o tredje ring gjorde det så våra fröknar så liksom så till oss "ja det verkar som det är en strejk?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 EDIT: damn, ny sida med denna skit post... well well, Jag got to leva with det. Alltså, vad är det som är så jobbigt med att skapa en ny sida?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Skolade inte, alla som skolade Är officelt Fjortis stämplad! Så alla som gick i skolan den dagen är fjortis stämplade? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Så alla som gick i skolan den dagen är fjortis stämplade? :'( Mer eller mindre, de visar ju hur svaga de är och att de måste göra som alla andra för att inte "tappa" sin "respekt". Fantigt sånt där tycker jag. Man ska gå i skolan och vara glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Den 3 april försöker vi igen. alla ungdommar stannar hemma o skolkar. Förra gången nådde vi i tidningarna. nu ska vi nå ettorna på tv. De är bara du och alla andra ungdommar som kan påverka skolan. SÅ V A HEMA Fick det här nyss, märks att det är på riktigt av riktiga fjörtisar, kolla bara hur dom stavar hemma, sen ingen stor boktsav i meningarna heller. vart är sverige påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Mer eller mindre, de visar ju hur svaga de är och att de måste göra som alla andra för att inte "tappa" sin "respekt". Fantigt sånt där tycker jag. Man ska gå i skolan och vara glad. Fantigt? Ett nytt ord. Blandning mellan fattigt och fjantigt. Eller något som relaterar till Fantomen månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Den 3 april försöker vi igen. alla ungdommar stannar hemma o skolkar. Förra gången nådde vi i tidningarna. nu ska vi nå ettorna på tv. De är bara du och alla andra ungdommar som kan påverka skolan. SÅ V A HEMA Fick det här nyss, märks att det är på riktigt av riktiga fjörtisar, kolla bara hur dom stavar hemma, sen ingen stor boktsav i meningarna heller. vart är sverige påväg? .lol... ungdommar (observera att dom gjorde samma stavfel 2 gånger)? hema? ettorna på TV? Jag fattar knappt vad dom menar... Jag säger, lycka till, suckers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ingen bryr sig liksom. Jävla fjortisar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag var inte heller i skolan. FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND YOUNG NIGGA GOT IT BAD CUZ I'M BROWN AND NOT THE OTHER COLOR SO POLICE THINK THEY HAVE THE AUTHORITY TO KILLA MINORITY! Jag praktiserade som Bobbo. På en videobutik. AIGHT NIGGA TO THA X AND DA Z..*suck..vem försöker jag lura? Nej, jag var inte heller i skolan i måndags. hade studiedag Förövrigt så har jag bara skolkat två gånger i mitt liv. En gång var en morgon-samling (jepp, jag går i nian men vi har det iallafall på torsdagar. up your faces!! ) Den andra gången var när vi skulle ha vikarie på en svenskalektion. Vi skulle bara gå dit och skriva upp oss, vilket skulle medföra att jag missade den tidiga bussen hem. klart som fan att man drar hem då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Fantigt? Ett nytt ord. Blandning mellan fattigt och fjantigt. Eller något som relaterar till Fantomen månne? Kanske något som syftar på Fanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kanske något som syftar på Fanta Appropå fanta...Jag är törstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts