Reve Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag var inte heller i skolan. FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND YOUNG NIGGA GOT IT BAD CUZ I'M BROWN AND NOT THE OTHER COLOR SO POLICE THINK THEY HAVE THE AUTHORITY TO KILLA MINORITY! Jag praktiserade som Bobbo. På en videobutik. Vrf skrev du början på Fuck The Police? I allafall så skolkade jag inte. Det är bara orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Palla skolka, då får man ju inga pengar ju. Får 300kr om jag inte skolkat nåt på en hel termin. + 50kr/MVG-prov + 100kr/MVG i terminsbetyget Då hade jag varit rik... Fan så vill jag också ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vrf skrev du början på Fuck The Police? I allafall så skolkade jag inte. Det är bara orka. Han citerade en låt som Ice Cube gjort. Eller var det Easy-E? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag var inte i skolan... jag var på apu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Då hade jag varit rik... Fan så vill jag också ha... Jag är rik på det MVG på de flesta prov, minst VG iaf. + MVG i NO, Matte, Engelska, kanske i tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Han citerade en låt som Ice Cube gjort. Eller var det Easy-E? Jag vet det var NWA som gjorde låten och just det stycket "sjunger" Iskuben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Palla skolka, då får man ju inga pengar ju. Får 300kr om jag inte skolkat nåt på en hel termin. + 50kr/MVG-prov + 100kr/MVG i terminsbetyget Vadå bortskämd liten unge.... Men det är aldrig fel med pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vadå bortskämd liten unge.... Men det är aldrig fel med pengar Bortskämd? Det? Då har du inte sett vad Benvit får i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bortskämd? Det? Då har du inte sett vad Benvit får i julklapp. HAHA.... håller fullständigt med dig btw, jag skolkar aldrig ändå... så varför skolka för nåt konstigt kedjebrev som ja ändå aldrig fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag skolkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bortskämd? Det? Då har du inte sett vad Benvit får i julklapp. Vad får han??? naw aj äm jast sååw njufajken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vrf skrev du början på Fuck The Police? Får man inte det eller? FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND YOUNG NIGGA GOT IT BAD CUZ I'M BROWN AND NOT THE OTHER COLOR SO POLICE THINK THEY HAVE THE AUTHORITY TO KILL A MINORITY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Får man inte det eller? FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND YOUNG NIGGA GOT IT BAD CUZ I'M BROWN AND NOT THE OTHER COLOR SO POLICE THINK THEY HAVE THE AUTHORITY TO KILL A MINORITY! Jovisst. Fattade inte varför så jag trodde att jag var trög eller nåt sånt typ att det var ett skämt eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Hahahahahhahaha!!! FISTAD DOTTER!!!!11111 Jag hade läst kedjebrevet men jag höll inte ordning på datumen, hade jag gjort det hade jag ändå inte skolkat för att det är ett stort orken på det, sen ska jag vara lydig och snäll i skolan annars kan det hända nåt osv, men jag tycker att det har gått bra såhär långt och ser fram emot nästa måndag och det kommer bli roligt för det kommer alltid family guy och simpsons och american dad på måndagar, annars är det en ganska dålig dag för att vi har slöjd, idrott och spanska men det är bra också för att vi har sovmorgon, men tisdagar är ännu värra för att då har vi spanska, engelska, svenska och bild och det är verkligen inte kul men på måndagen måste man ju gå till slöjden och där är det tråkigt för att jag har syslöjd men trämetall är inte bättre för att vi har en gubbe som är sär som lärare förra terminen och jag trodde att det skulle bli bättre i textilslöjd men det blev det inte för att textilläraren är inte heller helt normal och för lite ryck ibland som när jag kastade garn på min kompis eller egentligen hade vi garnkrig och nu kom jag och tänka på chokladkriget jag hade med en kompis vi köpte billig choklad från ica de var 12st för 5kr vi trodde att det kanske skulle vara gott så vi smakade de var små som sånadär små snickers eller kanske lite mindre men det var typ turkchoklad men iallafall så var dom inte goda utan dom smakade skit så vi kastade dom på varandra istället vilket var myyycket roligare iallafall tillbaka till slöjden där fick hon ryck på min kompis efter att jag hade kastat det där garnystanet och så hon whinade en massa på honom och jag började typ skratta men jag visade det inte får då skulle hon få psykryck och det ville jag inte men iallafall så hände det en annan gång det började såhär att jag och en kompis satt och skulle sy men vi orkade inte så jag började klippa i hans påse då klippte han i min och då såg hon det och blev sur alltså för att jag sa att det var en plastpåse men det var en tygpåse då lärde jag mig att det var fult att ljuga men vi fick sy ihop dom igen hoppas ingen läste såhärlångt (: sådetså Umm... Jag hittade inte en enda pungt i den "meningen" Nej, jag skolkar/skolkade inte. Jag har skolkat runt 3 gånger i mitt liv, det var i 5/6-an, och då var jag utstött i klassen och orkade inte med dom! SÅDESÅ! Redigerad 30 mars, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nej, gick till skolan för att se hur många det var som skolkade, synd var att alla andra tänkte samma sak, tror det var typ 2st i min klass som var borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nej, skolkade inte den dagen. Men jag har börjat skolka en hel del sen jag började gymnasiet. Men sen är min klass ingen direkt någon skötsam sådan. Jag ligger på 17% frånvaro, och det är bra för min klass. En kompis har 42% och en annan som är betydligt mer skötsam har bara 4%, den som hade mest har jag för mig hade 63%. Jag får åka buss ca 1,5 h för att ta mig till skolan, och då räknar jag inte med väntetider eller annat. Det finns vissa bussar där jag slipper byta, och då hoppar man ofta på en sån istället för att vänta nån timme och sedan få vänta ännu längre på att få byta buss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vad får han??? naw aj äm jast sååw njufajken! En plasmaTV 45" med inbyggd DVD och en mp3spelare, plus 5 st datorer med nyaste grafikkortet som minst ska kosta 40 000:-. Sen får han en resa med han och hans flickvän till Barcelona där dom köper kläder som kostar minst 15 000:- för varje plagg. Sen får han åka hem med Benvit Air 2000 och ha skojjigt resten av veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 En plasmaTV 45" med inbyggd DVD och en mp3spelare, plus 5 st datorer med nyaste grafikkortet som minst ska kosta 40 000:-. Sen får han en resa med han och hans flickvän till Barcelona där dom köper kläder som kostar minst 15 000:- för varje plagg. Sen får han åka hem med Benvit Air 2000 och ha skojjigt resten av veckan. Hahah ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ofta man skolkar när man måste diskutera hur det blir med DH- biljetter (vem som ska boka, osv) med klasspolarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag mönstrade då. Jag är psykiskt instabil. Jag är tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts