BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 ALLA snackade ju om hur dom skulle skolka och vara busiga den 27... alla snackade om det överallt... men hur många var det egentligen som skolkade då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 ALLA snackade ju om hur dom skulle skolka och vara busiga den 27... alla snackade om det överallt... men hur många var det egentligen som skolkade då? Fick aldrig det där meddelandet så jag sket i det.. Plus att jag behöver vara i skolan för att må bra just nu, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nix inte jag brydde mig inte ens om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Var som vanligt i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag skolkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Var i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hm, vad jag vet så har jag inte sett något i tidningen? Det kan inte ha blivit någon hit. Folk sitter så gärna och snackar massa skit på nätet men att göra handling utav det är svårare. Småbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Tsss... ser ingen anledning i att skolka. Har det bra i skolan och längtar nästan ( ) på helgerna. Inte själva lektionerna då fast kompisarna. Fast när golfsäsongen börjar kommer ja nog inte längta tpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Haha, jag var inte i skolan!!!!!!!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! ÄGDA 2K!!!!!!!!! .. Jag praktiserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) En på hela skolan var borta den dagen, hav är ledig hela veckan Edit Han* han han han, fan vad långt bort ifrån v sitter från n på tangentan... Redigerad 30 mars, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Haha, jag var inte i skolan!!!!!!!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! ÄGDA 2K!!!!!!!!! .. Jag praktiserade. Jag skolkade inte, idiotiskt att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag var inte heller i skolan. FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND YOUNG NIGGA GOT IT BAD CUZ I'M BROWN AND NOT THE OTHER COLOR SO POLICE THINK THEY HAVE THE AUTHORITY TO KILLA MINORITY! Jag praktiserade som Bobbo. På en videobutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag var inte i skolan. Hade praktik men var inte där heller för jag var sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag skolkade inte. Även om jag hade gjort det hade jag inte skolkat pga av den där grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Skolkade inte, hade aldrig tänkt heller. Hade blivit året skönaste skoldag om alla som sa att dom skulle skolka gjorde det. Men bara 1 i min klass gjorde det. Kanske för att det stod i tidningen dagen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag skolkade inte, inga andra heller på min skola skulle jag tro. En helt vanlig skoldag. Till dem som skolkade (pga kedjebrevet): Vem är så dum att skolka för att man får ett kedjebrev som det står något liknande med: "SKOLKA den 27 mars, tänk er vad roligt när det kommer stå i tidningen att alla gjorde det!!!!111 + en massa stavfel" på msn/lunarstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag skolkade inte, inga andra heller på min skola skulle jag tro. En helt vanlig skoldag. Till dem som skolkade (pga kedjebrevet): Vem är så dum att skolka för att man får ett kedjebrev som det står något liknande med: "SKOLKA den 27 mars, tänk er vad roligt när det kommer stå i tidningen att alla gjorde det!!!!111 + en massa stavfel" på msn/lunarstorm. Förstår inte heller det.. ok om det hade varit nåt konstigt fel på skolan som typ alla inte gillade så alla skolkade.. men för ett kedjebrev? va fan? och varför sa "alla" att dom skulle skolka då men sen gjorde nästan ingen de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag var faktiskt sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag skolade...... inte. Måndagar är härliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Darfur skulle man skolka pga kedjebrevet Evil Chainletter plus att Firefox är bäst på att stimulera mina händer och ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts