chiligr Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kommer System of a Down till sverige enbart vid Hultsfred? Förövrigt tycker jag SOAD är världens bästa band, dock blir man ofta "påhoppad" med att det är ett "damp-band" och påståenden om att de flesta HATAR dem. Inte sant såklart, men finns det fler här som gillar dom? SOAD till hultsfred? Gotta lov'em Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 SOAD till hultsfred? Gotta lov'em "My cock is so much bigger than yours, its feeling so pure" från en låt ur Mezmerize-albumet rätt skön reffa, det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 "My cock is so much bigger than yours, its feeling so pure" från en låt ur Mezmerize-albumet rätt skön reffa, det... Tjaa...texten var ju nästan rätt iaf... Låten heter cigaro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Albums that first sounded like what is generally considered to be black metal today are considered to be the recordings of Bathory in the mid 1980s Bathory, som bestod av min kusin, är svensk Mmmfan, min farbrors tjej. Bathory var typ som en bror för henne. Kände varann väl osv. Jävligt starka band iaf då Bathorys syster var hennes bästa vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Tjaa...texten var ju nästan rätt iaf... Låten heter cigaro... Mjo, CIGARO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts