Tweak Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ogillar alla... Varför är du admin om du ogillar alla? Det är väl bara sticka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Varför är du admin om du ogillar alla? Det är väl bara sticka då? Han gillar att vara nitiskt och irriterande emot sina medmänniskor? Där har du svaret alla väntat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Han gillar att vara nitiskt och irriterande emot sina medmänniskor? Där har du svaret alla väntat på. Borde faktiskt vara så, han är ju alltid sur och dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Så håller du på i varenda debatt. Börjar förolämpa den du snackar med. Sen säger du att den är ägd och tycker att du är en bra debattör. Öhm...? Så gör absolut inte du..? Eller? Du går ju runt med ditt "ägd", "din mamma" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 ''Din mamma'' bevisar att ordförådet är tomt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 ''Din mamma'' bevisar att ordförådet är tomt! VIlka bevis har hon Men vad räknar ni som ett bråk egentligen? Typ en hård disskusion eller när man tyå börjar skriva massa "fula ord" till varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Öhm...? Så gör absolut inte du..? Eller? Du går ju runt med ditt "ägd", "din mamma" etc. R2D2 är ju en tusen gånger bättre debattör än pKz. pKz säger ju själv att han inte kan diskutera, men fortsätter (tyvärr) göra det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 R2D2 är ju en tusen gånger bättre debattör än pKz. pKz säger ju själv att han inte kan diskutera, men fortsätter (tyvärr) göra det ändå. Ja menade mer i skolan btw... jag tror inte jag "bråkat" med han iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Borde faktiskt vara så, han är ju alltid sur och dryg. Mot alla jävla nollor på gtasajten, ja. De jag har i min msn-lista vet att det finns en glad sida av mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Mot alla jävla nollor på gtasajten, ja. De jag har i min msn-lista vet att det finns en glad sida av mig också. Du kan nog sluta attt vara sur på mig om du är det Ja har iaf slutat med att ladda upp alla bilder på GTASajten, använder ImageShack istället nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Mot alla jävla nollor på gtasajten, ja. De jag har i min msn-lista vet att det finns en glad sida av mig också. Tror jag inte på!... Du har inga på din msn. Det vet jag för jag har sett det i min kristallkula som jag har i min byrålåda. Jag har nog aldrig bråkat med någon ... Eller kanske nån. Men jag minns inte vem eller om vad. Nu ska jag äta fullkornspasta och dricka blåbärsjuice. Inte! Och alla kommer vara på mig och fråga vad detta inlägget var bra för... Men eftersom att jag skrev det kommer ingen att göra det. Och eftersom att jag skrev det så kommer alla göra det. Och så fortsätter det i en enda stor ond cirkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har hänt (just det jag är tillbaka!) men antingen är jag för trött för att försöka minnas eller också blev jag för hårt slagen i huvudet att jag glömde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Borde faktiskt vara så, han är ju alltid sur och dryg. Instämmer inte. Det är inte för att smöra men det är han inte, det vet jag.! Punkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag bråkar inte. Jag är pacifist. Däremot så finns det många jag hatar. OT: Gaah, Märkte nu att du inte var BroDD, blandat ihop er. OnT: Har nog inte pråkat sådär stort precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag har nog inte bråkat med någon riktigt här... Mer haft diskussioner... Möjligtvis att jag bråkade med någon innan jag blev en "seriös" medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Mot alla jävla nollor på gtasajten, ja. En träffsäker rad. Låt mig ge offentlighet åt denna fråga: Hur gammal é du? Redigerad 1 april, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Mot alla jävla nollor på gtasajten, ja. De jag har i min msn-lista vet att det finns en glad sida av mig också. Okej, kul för dem då.. Bra att du kan vara trevlig nån gång i alla fall Du tycker inte att du som admin skulle kunna tänka över ditt beteende lite? Och sen får jag väl fråga igen i denna tråden, eftersom du inte svarade i Love, peace and understanding-tråden: Hur gammal är din tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Okej, kul för dem då.. Bra att du kan vara trevlig nån gång i alla fall Du tycker inte att du som admin skulle kunna tänka över ditt beteende lite? Och sen får jag väl fråga igen i denna tråden, eftersom du inte svarade i Love, peace and understanding-tråden: Hur gammal är din tjej? Men sh*t vad du gnäller på KalleR hela tiden. Exakt vad har han gjort för fel?! Även om han tycker att 98% är nollor på forumet så är det inget han säger eller visar på något sett. (För utom just vid det här tillfället där han uttrycker det.) Annars följer han reglerna, är rättvis osv. Finns ju en annan kille som är "busen" bland modsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Har bråkat med GRIM(back och Mr Gränd. Kommer dock inte på någon fler, men det finns väl ett antal andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag gjorde en en ny medlem som jag satt och bråkade med. Jag vann alla bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts