StellHell Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Apropå, är Grim bannad nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Brukar inte bråka och lägga mig i. Men jag blir irriterad om någon kommer med direkta lögner. Dem jag har "bråkat" med är två personer. TöllsjöJügge. Och det gjorde jag i den här tråden, och i den här. Sen sneade jag en gång på forumets clown BroDD i den här tråden Redigerad 30 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Har bråkat lite med pkz när han tjurade på att jag sa vad jag tyckte om ett skrivbord. Men jag hade starkt stöd av Dude, Stellan och nån mer så vi lyckades avleda hans din mamma-manövrar. Bråkat med lite små n00bs som skolkade från svenskan och sket i reglerna, men jag kommer inte ihåg nåt såhär. När fan sa jag "Din mamma" manövrar? Berätta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Inte så många, kommer bara ihåg grim. I moddingdelen, fick en varning sen var det uträtt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 När fan sa jag "Din mamma" manövrar? Berätta det. Så håller du på i varenda debatt. Börjar förolämpa den du snackar med. Sen säger du att den är ägd och tycker att du är en bra debattör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Så håller du på i varenda debatt. Börjar förolämpa den du snackar med. Sen säger du att den är ägd och tycker att du är en bra debattör. Och det var ju verkligen "Din mamma", och tyvärr så har jag sagt "ägd" i EN (1) debatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hmm, jag har bråkat med Carolus XII Rex Suenica, Darkjak, Jacker... Alla högerfolk, med andra ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 GEAS tror jag, han var stöddig och så men nu är han borta. bannad eller? Right homies, ya'll warned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 JAg har varit på GRIM lite. Men det var snälla påhopp. Typ. Jag förstog mig inte på soft airgun-sporten riktigt. Då var jag omogen, på den vägen fortsatte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Du har blivit hybernatad och bannad en jävla massa gånger utan att bråka då? Men jag tycker ändå, som jag har sagt innan, att du har börjat bli mycket mer mäsnklig och humanistisk och trevlig på alla sätt och vis på senaste, vilket är trevligt.. och ovant Bannad: En gång, 2003. Hybernatatad: En gång, nyligen. "En jävla massa gånger" ? Mänsklig, nej, det kommer jag aldrig att bli. Trevlig - jag uppfattar inte mig själv som otrevlig i alla fall, om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Mig veterligen bara "Grim(Back" eller vad ungen hette... Kan vart nått med SlewME, The Dude och folk också, men vet inte om det ska kallas för bråk. Oftast har det dock slutat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bannad: En gång, 2003. Hybernatatad: En gång, nyligen. "En jävla massa gånger" ? Mänsklig, nej, det kommer jag aldrig att bli. Trevlig - jag uppfattar inte mig själv som otrevlig i alla fall, om man säger så. Mänsklig, jo det är du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ogillar alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ogillar alla... Och alla älskar dig Eller jag gör det, men det är bara för att du är så söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Mänsklig, jo det är du nog. Ni kommer aldrig att förstå. Hoppas ni inser att jag bara fånar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ogillar alla... Fortfarande mitt jobb att va den dumma sidan.. Och föresten så älskar du mig.. Så du ljög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 När man inte ens har varit medlem i ett år, och bara har varit "aktiv" sedan nyår så har man ju inte hunnit med så mycket sånt. Förresten så tycker jag det är jobbigt att argumentera . Eller, vafan: vi gör såhär: Är det någon som har bråkat med mig? Jag är nämligen en sån som lägger såna tråkiga saker bakom mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Brukar inte ha för vana att orka bråka med nerds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nej... Tror inte jag har bråkat med någon... Men har jag det så kan personen gärna påpeka det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts