SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Jag hörde du hade hotat mig med stryk också. "Hoppas Siana kommer till DH så jag kan ge den kaxiga snorungen ordentligt med smäll"... På senare tid har jag inte grälat med någon, vad jag vet. Har jag sagt det där? Hmm, inget minne utav. Om det har hänt så måste det varit 100 år sedan. Sedan att jag inte brukar formulera mina meningar sådär och aldrig bruka ordenligt och smäll är en annan femma. Redigerad 30 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag bråkar inte. Jag är pacifist. Däremot så finns det många jag hatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag bråkar inte. Jag är pacifist. Däremot så finns det många jag hatar. Du har blivit hybernatad och bannad en jävla massa gånger utan att bråka då? Men jag tycker ändå, som jag har sagt innan, att du har börjat bli mycket mer mäsnklig och humanistisk och trevlig på alla sätt och vis på senaste, vilket är trevligt.. och ovant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nja, inte direkt bråkat, som i en "VS-fight". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag har inte bråkat med någon än. Undrar när det kommer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) P-C är den enda jag har bråkat med här, och gillar fortfarande inte honom. Han gillar inte mig heller. Bobbo, inte har jag bråkat med dig heller? Vi är ju jättebra superbuddys. Just det, bråkade lite med Crice förr med.. Eller var nog jag som bråkade med honom mest för jag var sur på något annan. Redigerad 30 mars, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 P-C är den enda jag har bråkat med här, och gillar fortfarande inte honom. Han gillar inte mig heller. Ingen gillar dig.... ^____^ nä nu var jag elak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Har bråkat lite med pkz när han tjurade på att jag sa vad jag tyckte om ett skrivbord. Men jag hade starkt stöd av Dude, Stellan och nån mer så vi lyckades avleda hans din mamma-manövrar. Bråkat med lite små n00bs som skolkade från svenskan och sket i reglerna, men jag kommer inte ihåg nåt såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ingen gillar dig.... ^____^ nä nu var jag elak Ok, vadårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ok, vadårå? Läs den vita texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Någon tönt här på forumet har jag bråkat med fast det kommer jag inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag vs. The Dude om knark. Jag vs. Crice, pico & okka ang. att dom tog min avatar och sig. Jag vs. Benvit ang. pengar. Hey det var jag, inte okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Har jag sagt det där? Hmm, inget minne utav. Om det har hänt så måste det varit 100 år sedan. Sedan att jag inte brukar formulera mina meningar sådär och aldrig bruka ordenligt och smäll är en annan femma. Nja, citatet stämmer nog inte, men det var i stil med det. Det enda ordet jag är säker på är 'kaxig'. Du hade skrivit det till någon på MSN, som sedan skickat det vidare till mig, en sån förrädare! Och ja, det var ett tag sen. Den tiden då vi bråkade en del. Men nu älskar vi varandra, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 GTApimpfoolife jaeger tommy_killer asshumla Deltanator (Stavning?) HOWHOW BroDD Hm, kommer inte på några fler för tillfället. Sedan har man ju haft lite diskussioner titt som tätt men det é inget å nämna. Har inte du bråkat med Grim också? Ja iallafall så har jag inte bråkat nått. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bråk är för mesar! Och nej, jag har inte bråkat med ngn. Jag är en snäll tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Inget Redigerad 30 mars, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 kan ingen läsa en vit text vafan... lite småkul men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Forumets flesta hårdrockare kanske... alla på en gång. Nej, tror inte jag bråkat med någon på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bråkat och bråkat har jag inte, Disskuterat har jag..men vill inte säga att dessa disskusioner har inte varit så hatiska så jag skulle kalla det bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bråkat?, naääe.... men diskuterat. Men vi behöver lite bråk här på forumet för att hålla glödet brinnande. Inget kul om alla håller med om samma saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts