Arman Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ingen, vad jag kommer ihåg i alla fall... har alltid varit en reko medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jo, du bjuder in mig till dumma konversationer på MSN Messenger, säger till alla att Uggla ska äta bajs och en massa annat skit. pKz: Hoho, jo, just det. Då får jag skriva upp dig på listan också? Du får ju skylladig själv. Du bjöd ju in mig i konversationer med dina kompisar och snackade hela tiden om att jag inte hade kompisar. Sen ringde du mig på kvällarna hela jävla tiden när du satt vid en jävla lägereld. Tjahaaaaappp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag bara undviker bråk (iaf i internet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Du får ju skylladig själv. Du bjöd ju in mig i konversationer med dina kompisar och snackade hela tiden om att jag inte hade kompisar. Sen ringde du mig på kvällarna hela jävla tiden när du satt vid en jävla lägereld. Tjahaaaaappp Haha, det var'u som sa att jag inte hade några vänner så då bevisade jag motsatsen genom att bjuda in några polare. Och vi var inte vid någon lägerled, vi hoppade studsmatta och skojsade i tält, wihopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag har bråkat med Bobbo Viking, ingen mer vad jag komemr ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bråkar inte, är en snäll pojk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Har bråkat lite med SAAB i nån gammal tråd om tsunamikatastrofen i Thailand. Noxizt eller vad han heter kommer jag heller inte alltid överrens med. Det var nog det mesta, förlåt om jag glömt nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bråkat med Bobbo in this home on ice. Rabarben: Har vi bråkat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jo, du bjuder in mig till dumma konversationer på MSN Messenger, säger till alla att Uggla ska äta bajs och en massa annat skit. pKz: Hoho, jo, just det. Då får jag skriva upp dig på listan också? Har dig inte på msn.. och det var inte JAG som bjöd in mig så du kan ju inte skylla på mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bråkat med Bobbo in this home on ice. Rabarben: Har vi bråkat? Vetefan om man kan kalla det bråk men vi hade ganska hårda disskusioner (stavning) om skåne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bråkar gör jag inte på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vetefan om man kan kalla det bråk men vi hade ganska hårda disskusioner (stavning) om skåne! Haha skojar du med mig? Förstår inte du skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Haha skojar du med mig? Förstår inte du skämt? Skojade du? Vad var det roliga? Men ja bler bara arg när folk snakkar skit om skåne utan anledning! Sen vetefan om det var skoj hehu. Redigerad 30 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Minns inte riktigt vem jag bråkat med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Ja det var förbannat onödigt. Men man är bara barnet. Jag hörde du hade hotat mig med stryk också. "Hoppas Siana kommer till DH så jag kan ge den kaxiga snorungen ordentligt med smäll"... På senare tid har jag inte grälat med någon, vad jag vet. Redigerad 30 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Har inte bråkat med någon vad jag vet. Hmm, trodde först att tråden handlade om vilka man bråkat med I det riktiga livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ingen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Tror nog jag ska starta ett gräl... hm.. Men Jaeger din omogna och dumma fiskbulleburk, fattar du inte att Rabarben inte är fiskbulleburkig som du och fattar inte skämt... Kommer det här funka tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Någon i "GTA till GC" tråden men kommer inte ihåg vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Haha, det var'u som sa att jag inte hade några vänner så då bevisade jag motsatsen genom att bjuda in några polare. Och vi var inte vid någon lägerled, vi hoppade studsmatta och skojsade i tält, wihopp! I så fall efter du hade nämt det först. Men jag kommer mycket väl ihåg att du bjöd in mig med några av dina kompisar med väldigt lustiga smeknamn. Sen var det kanske ingen lägereld. men vem fan hoppar studsmatta klockan 10 på kvällen? Ja juste, det var sommar, fanken. Sen kommer jag mycket väl ihåg att jag hade några diskussioner med Dusse och dibel om vilket fotbollslag som regerade i stan. Men det var inget sådant bråk, mest ett den-tråden-bråk. Maxz duvar väl också lite inblandad? Redigerad 30 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts