Plaisir Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ja vilka här på forumet har du "bråkat"/tjafsat med?? kom bara på att det kunde vara lite intressant o veta .. Kanske en liten beskrivning av vad det var också.. Och gärna nåt litet citat från "fajten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Ja vilka här på forumet har du "bråkat"/tjafsat med?? kom bara på att det kunde vara lite intressant o veta .. Kanske en liten beskrivning av vad det var också.. Och gärna nåt litet citat från "fajten" [synsk]Jag och Friberg har bråkat en gång. Han skapade en tråd där han frågade om folk hade bråkat, och då började jag bråka Sedan började Friberg att gråta i ett hörn... Jag är inte liten, vill du ha en snuting? Sade Friberg till mig [/synsk] Redigerad 30 mars, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Benvit, The Dude, Pkz, Bobbo Viking och några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 [synsk]Jag och Friberg har bråkat en gång. Han skapade en tråd där han frågade om folk hade bråkat, och då började jag bråka Sedan började Friberg att gråta i ett hörn... Sade Friberg till mig [/synsk] Jag är inte liten, vill du ha en snuting? Du är en dumming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag är inte liten, vill du ha en snuting? Du är en dumming F'låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Inte vad jag minns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Xpisk, den jäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Många många. Någon kan säkert fräscha upp mitt minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Mestadels Bobbo Viking dåra. Men han har ju bråkat med alla satt... Sen har jag väl haft lite dispyter med ALER700 men vafan, vi är väl bara olika. ^^ Redigerad 30 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Inga speciella stora bråk har jag haft här än så länge. Det största som jag kan komma ihåg är väl typ när jag bland annat fick Frenzy tyst i "Michael Jackson friad"-tråden. Var i början av sommaren och hade bara varit medlem på sajten i några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag vs. The Dude om knark. Jag vs. Crice, pico & okka ang. att dom tog min avatar och sig. Jag vs. Benvit ang. pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) GTApimpfoolife jaeger tommy_killer asshumla Deltanator (Stavning?) HOWHOW BroDD Hm, kommer inte på några fler för tillfället. Sedan har man ju haft lite diskussioner titt som tätt men det é inget å nämna. Redigerad 30 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 GTApimpfoolife jaeger tommy_killer asshumla Deltanator (Stavning?) HOWHOW BroDD Hm, kommer inte på några fler för tillfället. Sedan har man ju haft lite diskussioner titt som tätt men det é inget å nämna. Jag runkade till Gene enligt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 GTApimpfoolife jaeger tommy_killer asshumla Deltanator (Stavning?) HOWHOW BroDD Hm, kommer inte på några fler för tillfället. Sedan har man ju haft lite diskussioner titt som tätt men det é inget å nämna. Inte har väll vi ändå haft ett BRÅK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Inte har väll vi ändå haft ett BRÅK? Jo, du bjuder in mig till dumma konversationer på MSN Messenger, säger till alla att Uggla ska äta bajs och en massa annat skit. pKz: Hoho, jo, just det. Då får jag skriva upp dig på listan också? Redigerad 30 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 För många för att ens räkna upp. Något jag helst inte vill minnas heller. Är varken stolt eller glad för de bråken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 . pKz och jag håller inte direkt med varandra i de flesta frågorna.. Men det har aldrig varit något riktigt stort bråk, mest småtjafs liksom.. i de flesta trådarna. Sen bråkade jag med SlewME en gång, eller han hotade P-C med stryk på DH och jag la mig väl mest i.. Dock ångrade han sig, förståeligt, dagen efter, och numera har jag stor respekt för honom.. och tycker om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Sen bråkade jag med SlewME en gång, eller han hotade P-C med stryk på DH och jag la mig väl mest i.. Dock ångrade han sig, förståeligt, dagen efter, och numera har jag stor respekt för honom.. och tycker om honom Ja det var förbannat onödigt. Men man är bara barnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hmmm... Ja har väl bråkat kanske med jaeger eller nåt... med det här skåne-debatten. Azore... eller bråkat men nör ja hade varit medlem i 1 vecka på forumet blev ja arg varför han låste min tråd! Kommer inte på fler just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts