Explosiv Anka Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nackskott det ända rätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nackskott det ända rätta... Wörd på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det var på tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hörde det på nyheterna igår jag med! Jädrans skönt. Hade god lust att huggaihjäl han efter allt han har gjort. Du kanske skulle kunna ge mig nummret till han på? PM:A? Edit: Senaste våldtäkten skedde inte långt ifrån min brorsas lägenhet. Trevligt värre. Du skulle ju bli normal, Erik! Skärp dig för fan! Skönt att han är fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Du skulle ju bli normal, Erik! Skärp dig för fan! Skönt att han är fast. Ja, det är skönt. Som vanligt så ska extremt snälla människor råka ut för psykiska störningar. Sägs att han var omtyckt. EDIT: Hur visste du mitt namn? Redigerad 30 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Oj... vad intressant... hade han svarat hade du väl lagt på direkt i ren rädsla för hans röst. Haha, nädå...vad skulle jag vara rädd för, typ han skulle hämnas på mig när han kommer ut (om han kommer ut) för att jag ringde honom jag hade typ sagt: "är det kul att bita av öronen på kvinnor å våldta dom"...hade varit jävligt kul å se vad han skulle svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ja, det är skönt. Som vanligt så ska extremt snälla människor råka ut för psykiska störningar. Sägs att han var omtyckt. EDIT: Hur visste du mitt namn? Msn kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Alltså... Eftersom vissa inte är speciellt säkra på vem Hagamannen är kanske jag kan vara till lite nytta... Det som gör han så "speciell" är hans tillvägagångssätt, han använder EXTREMT våld och EXTREM hänsynslöshet. Han gör allt.... Slår, sparkar... ALLT! Och, ja, han bet av örat på ett offer. Men det om att han hade dödat... Nej det har han inte, men det var väldigt nära att han gjorde det, så polisen rubricerar det som försök till mord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 En kille i vår klass heter Niklas Lindgren, LoL! *Peter Griffin skratt: Neheheheheheheh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Så jävla fel av Expressen att släppa namn och bild. Fyfan Sverige går med åt U.S.A hållet, Det ser mörkt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Håller med kebabrut. Dom kan ju vänta tills han har blivit fälld i rättegång. Likadant var det med anna-lindh mordet. Då man först grep en människa som var oskyldig. I Danmarkstv gick man ut med bild+namn och personnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Håller med kebabrut. Dom kan ju vänta tills han har blivit fälld i rättegång. Likadant var det med anna-lindh mordet. Då man först grep en människa som var oskyldig. I Danmarkstv gick man ut med bild+namn och personnummer Ja, jag tycker Sverige tänjer mer och mer på sina lagar och ideal för att tillslut utvecklas till ett land liknande U.S.A och det...Det är fan skrämmande. olsson eller va han nu heter på Expressen borde arkebuseras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 "Jag sitter så skrämd i min tvåa, och ser statens televison. Där säger en TV-hallåa "god natt" till vår fria nation. Uti en otäck fasa morgana, ser jag Sveriges fana, symbolen för vårt ideal, för sanningen, friheten, tron och moral.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 "Jag sitter så skrämd i min tvåa, och ser statens televison. Där säger en TV-hallåa "god natt" till vår fria nation. Uti en otäck fasa morgana, ser jag Sveriges fana, symbolen för vårt ideal, för sanningen, friheten, tron och moral.." Sanningen ? han är inte dömd, därmed SKA hans namn och bild INTE släppas. Det bygger på etik å moral vilket vissa människor saknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Sanningen ? han är inte dömd, därmed SKA hans namn och bild INTE släppas. Det bygger på etik å moral vilket vissa människor saknar. Äh, va'fan. Det é klart det é han såvida han inte har en dubbelgångare med samma DNA som han själv. Spärra in packet och smiska dom gula och blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Äh, va'fan. Det é klart det é han såvida han inte har en dubbelgångare med samma DNA som han själv. Spärra in packet och smiska dom gula och blå. Okej, vi säger såhär. Skit i hagamannen. Tänk dig att det var du dom hängde ut på det viset innan du blivit dömd. Vad skulle du tycka då ? Dessutom har publiceringen av dessa bilder förstört för polisen så du kan vara hur jävla positiv du vill men fel kommer du alltid att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja, jag tycker Sverige tänjer mer och mer på sina lagar och ideal för att tillslut utvecklas till ett land liknande U.S.A och det...Det är fan skrämmande. olsson eller va han nu heter på Expressen borde arkebuseras. Bara lite mer Färgade på % antalet i gemfört med USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Okej, vi säger såhär. Skit i hagamannen. Tänk dig att det var du dom hängde ut på det viset innan du blivit dömd. Vad skulle du tycka då ? Jag skulle först spekulera i va'fan jag kunde va åklagad för. När jag sedan fått nys om det så skulle jag pingla upp Tommy Körberg. Han skulle kunna supa till sig en rödvinsnäsa och köra in genom häktets väggar med sin nya BMW, jag skulle kunna fly. Ta en taxi ned till Expressens huvudbyggnad, nej, först så skulle jag ta mig till närmaste florist för att få ett fint inslaget blomsterpaket med rosor, tulpaner och alla tänkbara blommor, sedan ner till Expressen. När jag väl é där tackar jag redaktören, kysser och ger honom blomsterpaketet. Efter det frågar jag om de inte kan gå ut med min hemsida och hotmail-adress också, kanske tillochmed ett mobilnummer. Jo, ser ni, då blir jag Sverige-känd. Efter det åker jag till Big Brother-huset tillsammans med redaktören. Gömmer mig i Big Brother-huset för där kan ingen polis komma in eftersom skiten é låst. Efter några månader har jag blivit bästis och festar hej vilt med Bingo Rimer och Bert Karlsson som nybliven såpakung och kåkfarare. Jag kan måla mig blå, supa mig full, tja, jag kan göra i princip allting. Polisen kommer och hämtar mig, synd. I Sveriges avlånga land ses det inte som något brott att rymma, inget straff här inte. Oj, bevisen har blivit gamla och dammiga, skit i honom, vi tar Körberg istället. Han har kört sönder halva stan och häktet till på köpet. Jag blir åter en fri man och snuskigt rik till på köpet. É jag inte snittsig? Redigerad 1 april, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) http://img97.imageshack.us/img97/382/e09d684d8vm.jpg Hagamannen Redigerad 1 april, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag skulle först spekulera i va'fan jag kunde va åklagad för. När jag sedan fått nys om det så skulle jag pingla upp Tommy Körberg. Han skulle kunna supa till sig en rödvinsnäsa och köra in genom häktets väggar med sin nya BMW, jag skulle kunna fly. Ta en taxi ned till Expressens huvudbyggnad, nej, först så skulle jag ta mig till närmaste florist för att få ett fint inslaget blomsterpaket med rosor, tulpaner och alla tänkbara blommor, sedan ner till Expressen. När jag väl é där tackar jag redaktören, kysser och ger honom blomsterpaketet. Efter det frågar jag om de inte kan gå ut med min hemsida och hotmail-adress också, kanske tillochmed ett mobilnummer. Jo, ser ni, då blir jag Sverige-känd. Efter det åker jag till Big Brother-huset tillsammans med redaktören. Gömmer mig i Big Brother-huset för där kan ingen polis komma in eftersom skiten é låst. Efter några månader har jag blivit bästis och festar hej vilt med Bingo Rimer och Bert Karlsson som nybliven såpakung och kåkfarare. Jag kan måla mig blå, supa mig full, tja, jag kan göra i princip allting. Polisen kommer och hämtar mig, synd. I Sveriges avlånga land ses det inte som något brott att rymma, inget straff här inte. Oj, bevisen har blivit gamla och dammiga, skit i honom, vi tar Körberg istället. Han har kört sönder halva stan och häktet till på köpet. Jag blir åter en fri man och snuskigt rik till på köpet. É jag inte snittsig? Shit, Du är verkligen skitrolig och har super många bra åsikter. Du har säkert väldigt många vänner också i och med att du hänger på den här retard sajten och försöker vara skitrolig. Du är väldigt rolig, haha Gå tillbaka och lyssna på Ebba nu. Jag förstår inte hur ni kan vara så dumma att ni inte ser det som är fel. helt otroligt. Ni tycker bara att han är ett svin som borde hängas på dirren, å det tycker jag också. Men ni är så dumma att ni inte ser vad som är fel..Då är ni fan sjuka i huvet. Empati my ass gå och häng er psykfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts