berit Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nu har han åkt fast han heter för övrigt niklas lindgren, hittade han på eniro (det stog hans namn och hans området han bodde i nån tidning) så jag försökte ringa honom, han svara dock ej (är nästan säker på att det var han) (för övrigt första gången jag är inne på gtasajten på typ 2 månader) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Och... hagamannen är?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Och... hagamannen är?.. Snacka om efter, kolla på aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Hörde det på nyheterna igår jag med! Jädrans skönt. Hade god lust att huggaihjäl han efter allt han har gjort. Du kanske skulle kunna ge mig nummret till han på? PM:A? Edit: Senaste våldtäkten skedde inte långt ifrån min brorsas lägenhet. Trevligt värre. Redigerad 30 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Och... hagamannen är?.. En stor och farlig man som gillar att äta småbarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hörde det på nyheterna igår jag med! Jädrans skönt. Hade god lust att huggaihjäl han efter allt han har gjort. Du kanske skulle kunna ge mig nummret till han på? PM:A? Edit: Senaste våldtäkten skedde inte långt ifrån min brorsas lägenhet. Trevligt värre. Sök på niklas lindgren på eniro och välje umeå som stad han bor i nåt ställe som heter nylund tror jag Och... hagamannen är?.. du har inte sett på tv/läst en tidning det senaste halvåret va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Han har hållit på sedan 1998 tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nu har han åkt fast han heter för övrigt niklas lindgren, hittade han på eniro (det stog hans namn och hans området han bodde i nån tidning) så jag försökte ringa honom, han svara dock ej (är nästan säker på att det var han) (för övrigt första gången jag är inne på gtasajten på typ 2 månader) Duh, han sitter anhållen. Dock kul att mobba hans fru, få henne att gråta i floder.. ja, ja... http://67.18.37.14/19/132/emo/evilgrinbajs.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hah! Jag såg Cold Case Sverige om honom för ett tag sen. Skönt att han är fasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Roligt att han e fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Oj... vad intressant... hade han svarat hade du väl lagt på direkt i ren rädsla för hans röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vem fan är Hagammanen....och, jag kollar på nyheterna varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vem fan är Hagammanen....och, jag kollar på nyheterna varje dag En våldtäcksman som våldtagit många kvinnor på ett ovanligt brutaltsätt.... i UMEÅ har detta hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 En våldtäcksman som våldtagit många kvinnor på ett ovanligt brutaltsätt.... i UMEÅ har detta hänt Vad är det ovanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vad är det ovanliga? Att han är hård? Känner inte till han så mycket men, Han har väl slagit kvinnorna medvetslösa och våldtagit dom.. Kanske slagit ihjäl dom också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vad är det ovanliga? Tyckte jag läste om något avbitet öra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bra att han togs tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Sök på niklas lindgren på eniro och välje umeå som stad han bor i nåt ställe som heter nylund tror jag du har inte sett på tv/läst en tidning det senaste halvåret va? Nej, faktiskt inte.. aldrig nåt bra på tv/i tidningar kan inte nån säga vad det är för snubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Att han är hård? Lite svårt att våldta någon annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Lite svårt att våldta någon annars. Det skulle ju jag skriva Skönt att aset är fast. Nu får han lida i sitt hotelrum i 1 månad. Redigerad 30 mars, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts