RavenE Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Min klass har nyss haft Historia-period och nu ska vi göra små "böcker" av våra antecknigar. Böckerna ska göras av A4 papper som man har vridit ett kvarts varv och sen vikt. Jag vet att det ska finnas en funktion i w.ord som gör att man kan vrida papperet så att det ligger ned. Hur gör man det? Edit: Kom just på att man inte kan skriva W.ord utan att det ändras till Håller med till 100%!. Kan nån ändra i Titeln? Redigerad 30 mars, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Arkiv -> Utskriftsformat -> Liggande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Håller med till 100%! Skulle bara prova blev lite nyfiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ha-ha-ha-Hagamannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ha-ha-ha-Hagamannen? Lite fel topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Extremt bra Trådtitel Vända papperet i Håller med till 100%!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Extremt bra Trådtitel Vända papperet i Håller med till 100%!? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Extremt bra Trådtitel Vända papperet i Håller med till 100%!? Om du läste vad jag skrev, så skulle du ha sett att jag skrev "Edit: Kom just på att man inte kan skriva W.ord utan att det ändras till Håller med till 100%!. Kan nån ändra i Titeln? " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Om du läste vad jag skrev, så skulle du ha sett att jag skrev "Edit: Kom just på att man inte kan skriva W.ord utan att det ändras till Håller med till 100%!. Kan nån ändra i Titeln? " Jag vet att du menade W o r d, men jag tycker dom borde ta bort det där filtret för ingen vill ju ändå skriva Håller med till 100%! Redigerad 30 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag vet att du menade W o r d, men jag tycker dom borde ta bort det där filtret för ingen vill ju ändå skriva Håller med till 100%! Okej..håller med dig, jag har inte sett många som har skrivit W0rd på länge nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Okej..håller med dig, jag har inte sett många som har skrivit W0rd på länge nu.. Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts