mangedokk Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Tjena Har en fråga angående "flying school" Är det någon som klarat av momentet när man ska flyga igenom en massa ringar på den flygplatsen som ligger öde? Har klarat det några gånger men jag kommer inte vidare. Måste jag flyga på något speciellt sett genom ringarna för att klara det?? MVH Magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Man måste klara en viss tid också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Under en minut tror jag. Själv har jag inte klarat det än.... kämpar fortfarande.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tror att det är under minuten som gäller. Men det är inte så svårt. Släpp gasen så går det lättare (men gasa givetvis lite då och då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tror det räcker med att klara det på 75 sekunder för att få medalj. Under 60 sek för guld, dock. Det knepigaste är att landa förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snobbe_78 Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Finns det fusk för att komma vidare eller förenkla det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Finns det fusk för att komma vidare eller förenkla det?? Japp. Träning, då klarar man det galant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det ända fusket jag vet är att du tar någon annans save! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Finns det fusk för att komma vidare eller förenkla det?? Eller gör som jag! Sitt o dampa o skrik tills det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Eller gör som jag! Sitt o dampa o skrik tills det funkar Hahaha, jag gör ochså de sitter och dampar tills det funkar Eller så slänger jag Ps2 kontrollen på marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts