notorius Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag har precis tatuerat mitt stjärntecken, jungfru på vänsterarmen och om 2 månader ca. ska jag tatuera nr 13 med romerksa siffror, XIII Hade behövt hjälp att hitta just den siffran på bild, kan vara vanlig bild eller en tatuering, någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Inte för att vara tyken/elak men det kan väl inte vara så svårt att skaffa en snygg font och sedan skriva XIII väldigt stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vill du associera till spelet då eller? Då kan du ju ta deras logga. http://bd.ifrance.com/XIII_logo.jpg Annars kan du ju ta exempelvis den här fonten: http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2646 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Herregud, hur mycket jag älskar ett spel skulle jag aldrig tatuera dess logga på min kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Herregud, hur mycket jag än älskar ett spel skulle jag aldrig tatuera dess logga på min kropp. Nja, det är väl lite fanatiskt. Men det är en serie också, om det nu spelar någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag ska tatuera Lost i pannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag ska tatuera Lost i pannan ... Ett skämt eller? Jag tror väl inte du ska tatuera Lost, men jag menar, inser du vad det skulle betyda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag ska tatuera Lost i pannan Hahahahaha, skulle garva som fan om jag såg det IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 ... Ett skämt eller? Jag tror väl inte du ska tatuera Lost, men jag menar, inser du vad det skulle betyda? Det var ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Herregud, hur mycket jag älskar ett spel skulle jag aldrig tatuera dess logga på min kropp. Inte ens Half-Life 2? Skulle absolut kunna tänka mig att tatuera "Big Boss". Eller Solid, Liquid och Solidus på olika ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Att tatuera in triforce- märket på axeln skulle inte sitta fel, i för sig, hiah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag ska tatuera Ugglas hårstrån på ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Om jag ska skulle tautera mig skulle det vart nåt hyffsat stort "K" antingen på axeln eller bit under nacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Skulle vilja tatuera AC/DC på armen eller nåt, BTW när vi ändå är igång, måsta man vara 18 för att få tatuera sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Själv skall jag tatuera Battlefield 2 på ryggen, Mafia på låret och Hitman loggan på ollonet. Skall bli gött att bada sen när man är en 40 år gammal bankman. Notorius: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Skulle vilja tatuera AC/DC på armen eller nåt, BTW när vi ändå är igång, måsta man vara 18 för att få tatuera sig? 16 har jag för mig, men man brukar säga att man ska tatuera sig när man växt färdigt. Conny_S, det där betyder 14... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Om man tatuerar sig nu kommer den stretchas ut och se gay ut när man växt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Om man tatuerar sig nu kommer den stretchas ut och se gay ut när man växt klart. Beror ju helt på hur utvecklad man är också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Skulle vilja tatuera AC/DC på armen eller nåt, BTW när vi ändå är igång, måsta man vara 18 för att få tatuera sig? 15-16 med förälders tillstånd, 18 utan förälder. Dock så vägrar de flesta seriösa tatuerare tatuera någon under 18 års ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts