samool Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Denna trådidé är snodd från Flashback's forum men tänkte att den skulle passa här och jag ändrar reglerna lite. Det kom så mycket svar där. Tanken är att man ska gissa från en liten bild vilket spel bilden kommer ifrån. Regler: Om det är ett spel med uppföljare måste man säga hela namnet för att få rätt t.ex. Age of Empires III. Posta en bild från ett spel men det ska inte vara en hel screenshot utan endast en del ur den. Exempel: (Fel) (Rätt) Ingen får posta en ny bild föränn den som laddat upp den första bilden gett rätt till någon!!! Jag börjar enkelt här nedan: http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/enkel.JPG Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 GTA San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Detta räknas nog som en lek och lekar lilla pojken... Det får man inte... Tja, leka här. [skånska]rapporterad[/skånska] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 GTA San Andreas Rätt! Bubbli: Justja, det hade jag glömt =) Vi får väl köra på tills någon säger motsatsen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Bubbli: Justja, det hade jag glömt =) Vi får väl köra på tills någon säger motsatsen. Und that would be me. =/ Ledsen att leka paragrafryttare, men regler är regler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts