splitx Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Det sägs att det finns en taxibil i los santos som är typ brinnande och har massa skotthål i sig och att det finns en bazooka i taxin? !!!!!undersök!!!!! Redigerad 29 mars, 2006 av splitx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det finns ingen sådan taxi. Varken i Los Santos eller på nåt annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Bra då är Rasmus ägd!!!! han sat att det fanns en i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Bra då är Rasmus ägd!!!! han sat att det fanns en i los santos Det är nog du som är ägd eftersom du var så dum att du gick på hans dåliga skämt/ljug/bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag gick inte på det mer att jag inte trodde på det men ville veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag gick inte på det mer att jag inte trodde på det men ville veta "Testa"? Fråga på ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts