Joe Dirt Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Sitter och läser dom varje dag när jag är på dåligt humör haha.. Det finns inge roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 HAHA:D ahh fan va bra men har du msn eller nått så kan vi snacka?! adda mig på nikke3D@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Fan vad det flirtas här nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Fan vad det flirtas här nu då! Du... Bara så du vet är jag kille och jag gillar hans kommentarer... Inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 HAHA preciisss !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hehe, ja, vi säger väll så da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Håll Er till Topicen eller ta snacket via PM. Har ni fixat så den fungerar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Håll Er till Topicen eller ta snacket via PM. Har ni fixat så den fungerar nu? Suck... Nödvändigt att säga till 2 hela dagar efter senaste inlägget. Nu ber jag att alla som har något offtopic att säga lämnar tråden, och kör som sagt snacket via PM och,eller msn. Redigerad 28 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men jag tror att det inte finnns... Jag sökte på google häromdagen och fick upp nada... Så Jag e tveksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Räknas inte det här till request? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Först, om det räknas till request vet jag inte eftersom att han frågar om modden, inte ber någon att göra den. Sedan så har någon redan laggt in en länk till modden. Sluttjaffsat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Först, om det räknas till request vet jag inte eftersom att han frågar om modden, inte ber någon att göra den. Sedan så har någon redan laggt in en länk till modden. Sluttjaffsat? Jaa för *räknar på fingrarna + 2 tår* 12 dagar sen. Lämna denna tråd nu punkt slut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Vart hittar man camhack? Lite Öfftöpic, men jag måste ju fråga... Eeedit: Dorgh, "offtopic tas på msn, PM blaa bla blaa" men I_lol, du och vilken armé (Med admins/mods uteslutna ) ska hindra oss? Redigerad 11 maj, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vart hittar man camhack? Lite Öfftöpic, men jag måste ju fråga... Eeedit: Dorgh, "offtopic tas på msn, PM blaa bla blaa" men I_lol, du och vilken armé (Med admins/mods uteslutna ) ska hindra oss? http://grandtheftauto.filefront.com/file/G..._Hack_v11;44918 Tycker bara det är så himla onödigt att dra upp en 12 dar gammal tråd för, offtopic snack som avslutats för 14 dar sen. Men fortsätt bara spamma med offtopic, om ni så mycke vill att tråden blir låst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Ja, varför inte? Och Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag har för mig att det finns en mod som heter New GTA San Andreas där man ska kunna tanka, sitta i bilen som förare eller pasagerare... Fast om man kan sitta inne i bilen som i Midtown Madness 2 (t.ex.) vet jag inte. ^^Det kan ju vara så att du GTA San Andreas version 2 som inte går att modda. Läänk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Läänk Inget att länka till dääär Orsaker: 1. Finns ingen New GTA San Andreas. 2. Och det där att sitta inne i bilen.. Camhack? Finns antagligen där GTA GAMINGO Redigerad 26 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag sa det tidigare, och jag säger det igen eftersom att det togs upp nu: Det finns ett New Vice City, men inget New San Andreas. Har skickat e-mail till han som gjorde New Vice City, men har inte fått något svar. End of story? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är det bara jag som inte kan ladda ner modden? Det står bara att jag inte har tillåtelse att ladda ner därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är det bara jag som inte kan ladda ner modden? Det står bara att jag inte har tillåtelse att ladda ner därifrån. Det slutade fungera. Beklagar förlusten. Men sök bara på samma sida efter en liknande tankmod GTA GAMINGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts