iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nej kanse inte 5 gubbar på 13 ord!!! I så fall får du börja sätta up punkt inte massa jävla , tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nu lugnar vi oss. Tank modd var det vi diskutera eller hur? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Japp det var det! vet någon nån bra tank mod? så att man slipper ta new game!? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Japp det var det! vet någon nån bra tank mod? så att man slipper ta new game!? haha Noppe, varje scm modifiering måste man ta new game efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Men fan åxå ! måste man spela om hela spelet då asså? :S ! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Men fan åxå ! måste man spela om hela spelet då asså? :S ! HAHA Haha, lite trevligt att läsa dina inlägg MAIN.SCM och Script.img så är ända filerna man måste starta om spelet om man byter, övriga filer så behöver man inte ta New game.. T.ex. Player.img/dir, GTA3.img/dir, Handling.cfg, carcols osv, om man ändrar i Exe filen så har jag förstått att man inte behöver ta new game heller, men det är ju Olagligt enligt lag att ändra Exe filer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 HAHA tackar ! Jo det vet jag men varför måste man just alla moders ha just dom filerna när dom gör t.ex en bensin mod? jaja men så äre väll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jimbo_yo Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hej det e jag (LinkinPark[sWE]) om nån känner igen mig. behöver man filen spanish?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hej det e jag (LinkinPark[sWE]) om nån känner igen mig. behöver man filen spanish?? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Hej det e jag (LinkinPark[sWE]) om nån känner igen mig. behöver man filen spanish?? Nope, om du inte kan spanska förstås.. Redigerad 6 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 HAHA den tog jag:P jag bara faan!! sen så kom ja på att man inte behövde den! HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Jag har för mig att det finns en mod som heter New GTA San Andreas där man ska kunna tanka, sitta i bilen som förare eller pasagerare... Fast om man kan sitta inne i bilen som i Midtown Madness 2 (t.ex.) vet jag inte. CamHack borde fungerar. Om modden inte fungerar beror det oftast på att du har gjort fel. Det finns inga riktiga moddare som lägger upp fake mods. ^^Det kan ju vara så att du GTA San Andreas version 2 som inte går att modda. Säker på att du inte tänker på New Vice City? Har aldrig hört talas om en New San Andreas, bara en till VC. EDIT: nikke3D, använd Mod Manager så kan du ha flera .scm filer installerade samtidigt. Laddas ner här. Redigerad 9 april, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Säker på att du inte tänker på New Vice City? Har aldrig hört talas om en New San Andreas, bara en till VC. EDIT: nikke3D, använd Mod Manager så kan du ha flera .scm filer installerade samtidigt. Laddas ner här. TAACK!! Har beslutsångest på vilken mod jag ska använda.. Men nu kan jag (om jag förstått det rätt ) ha alla samtidigt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 TAACK!! Har beslutsångest på vilken mod jag ska använda.. Men nu kan jag (om jag förstått det rätt ) ha alla samtidigt!? No problem. Har mejlat han som gjorde New Vice City och frågat om han ska göra en New San Andreas. Han har inte svarat ännu dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag fattar nadda.. Råkade klicka på någon fil sen så sket det sig.. Aja, har dock favvosen.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 HAHA woow tackar "Xersize" shiit! nu funkar det ju tusen tack till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 HAHA woow tackar "Xersize" shiit! nu funkar det ju tusen tack till dig! Inga problem. Och tack för att du stavade mitt namn rätt. Vanligaste stavningen som jag brukar få är "Xerajksghdlgsaldhg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 HAHA luungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 HAHA... det var skit kul att läsa denna topicen... Nikke3D du är skit kul.. älskar dina kommentarer.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 HAHAHA:D fan va bra att någon gillar dom tackar *Joe Dirt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts