skribb Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Använder mig av bitlord (torrents), använder också DC. Dumt värre, BitLord är en buggigare och adware-plågad klon av BitComet. Använder själv BitComet, gillar UIn bland annat. Kanske börjar med uTorrent snart eftersom det börjar likna BitComet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kazaa =) Nej skämt och sido. Bitcomet,dc och kompisars ftp:s... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vote: DC/torrent använder DC++ för småfiler (t.ex mp3) och torrent för stora grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Dc och torrents Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Torrent, Bitcomet förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Liten bokstav uTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Torrents är ju bäst på stora filer.... vote: Torrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Torrent, Bitcomet. Använder DC++ ibland när jag ska ladda hem någon enstaka låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Limewire för låtar och BitComet för att ladda ner album eller strörre filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 DC och Torrents. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Inget jus nu...bitcomet annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kollar alltid DC++ först om någon snabb har det där, annars använder jag mig av BitComet. Vote: DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 DC(DC++) Använder det till allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Jag skaffade just BearShare Pro, för att få tag på småfiler. Vill bara, som jag alltid gör, varna de som använder BearShare och LimeWire, det är väldigt virusfyllt. Och hur fick jag tag på BearShare Pro då? A little something called uTorrent... Redigerad 29 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Null Vote. Torrent + DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Borde inte den här låsar?? för man pratar inte om warez och det här e ju liksom samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) uTorrent och Warez. Vote: torrent @kobbe: se den klistrade tråden. Redigerad 29 mars, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 .uTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 DC och Bitcomet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Dese plus plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts