Jojje Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) VOTE: Äggsbogs. Inte 360:n då rå. Chippat med Xecuter2 och emulatorer och en helsikes massa spel till Sega Genesis, N64, NES och SNES. Redigerad 28 mars, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 NullVote Sega Megadrive, orka nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 PS2 och Sega Master System. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 PS2 Familjen har NES, haft Master System. Min bror har PSP, haft PS2 och XBOX Röstar på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vad i helvete? Var ska man rösta om man har en GC? Hör det hemma i Nintendo 64, "etc"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Xbox! Siana: Gamecube är väl nintendo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har ett Nintendo 64 , som hängt tag ett tag nu men ooh vad Mario Kart 64 är bra! Har ett PSP också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Väljer att nulla. Har SNES, Nintendo 64, Playstation, Playstation 2, Gamecube. Har även några bärbara konsoler här hemma som Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Advance SP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ps,PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Nintendo 64 ftw.. spelar ungefär 1-2 timmar varje dag nu när jag inte har dator. har även en gammal amiga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 XBOX, PS2, SuperNintendo *2, Nintendo 64 och PSOne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Xbox! Siana: Gamecube är väl nintendo? Jo, men varför buntade han ihop dem sådär? Varför inte skriva "Microsoft" och "Sony"? Nåväl. Väljer att knulla. Har SNES, Nintendo 64, Playstation, Playstation 2, Gamecube. Har även några bärbara konsoler här hemma som Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Advance SP. Måste man bli snuskig för det? Förlåtförlåtförlåtförlåt, nu är jag trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Null vote, PS2, PSP och PS1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Måste man bli snuskig för det? Förlåtförlåtförlåtförlåt, nu är jag trött. Men fy på dig din lilla räv, blev ju skitskraj nu när jag trodde att jag faktiskt hade skrivit knulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Röstade på Nintendo 64,har fortfarande inte tagit alla stjärnor på supermario 64.. har ingen koll på vilka jag tagit för det var typ 4 år sen jag spelade det senast Har även massa andra konsoler, men Nintendo är orginaligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Röstade PS2. Har också Sega Mega Drive, Nintendo 64 och Sega Dreamcast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Men släng dig i väggen Jojje! Skäms att du inte har med Dreamcast. Vilket är vad jag har alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Sitter med NES, Nintendo 64, PSP och Playstation 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har ps2, och 2 sega mega drive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Playstation 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts