mikaelho Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag är sugen på att hänga upp lite posters/affischer på min långa tomma vägg. Och vill då gärna att det ska vara GTA. Inte bra från San Andreas, utan alla GTA. Jag vet att det följer med en poster när man köper spelet. Men jag vill helst inte använda den, för det finns en karta på baksidan. Dessutom vore det trevligt med ett större format. Finns et någonstand där man kan köpa posters med GTA-motiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Här : www.google.com smart o smidigt, klistra in i paint o skriv ut! Nä men ja vet faktiskt inte vart man kan hitta... sorry Redigerad 17 april, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Fick en liten skoj idé. Om man skulle knäppa en skitfin bild i SA och skriva ut den på fotopapper, sen tar man den till en fotograf och får den förstorad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts