Great Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Tjena satt och spelade GTA 3 en hel del igår och kom ganska så långt. Problemet är att i dag när jag ska spela så blir det nå fel när jag ska ladda mitt sparade spel Någon som vet vad jag kan göra? För jag vill ju inte börja om från början igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikaelho Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vilken enhet är det till? pc? ps2? xbox? men om det är till ps2, kan du ju alltid kolla att minneskortet sitter i ordentligt. om det är till datorn, kanske det finns något program som reparerar? jag är inte säker på det, men det vet säkert någon annan här mer om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Det är pc versionen. Vet inte alls vad jag ska göra har installerat om det. Men det hjälpte inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vad menar du med att det blir fel när du laddar? Vad händer när du försöker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jo den börjar ladda spelet men sen blir det nå error och den stänger ner GTA. Kan inte ladda mina sparade filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har haft det problemet.. men byte dator sen har det inte blivit så något mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Okej. Men vill ju inte precis byta dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Problemet är löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IPRobban Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Problemet är löst Du hur fixade du problemet?? för ja har samma problem att det stänger ner när man sparar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Tjena satt och spelade GTA 3 en hel del igår och kom ganska så långt. Problemet är att i dag när jag ska spela så blir det nå fel när jag ska ladda mitt sparade spel Någon som vet vad jag kan göra? För jag vill ju inte börja om från början igen. Vad står det/händer det? när det blir "fel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts