Riipe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Dom håller fortfarande på! Det har släppts några beta versioner, om jag inte minns fel. HÄRLIGT ATT HÖRA! Vart finns beta versionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 HÄRLIGT ATT HÖRA! Vart finns beta versionerna? Modarkivet tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Modarkivet tror jag! GÖTT! EDIT: eller vänta nu? vart finns modarkivet? jag är ny här,därför jag inte har så bra koll Redigerad 6 november, 2006 av Riipe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 GÖTT! EDIT: eller vänta nu? vart finns modarkivet? jag är ny här,därför jag inte har så bra koll Välkommen till forumet! Modarkivet. - Fråga där, dom vet det mesta om modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Välkommen till forumet! Modarkivet. - Fråga där, dom vet det mesta om modding. OK! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ah! Den var ju nere för nån dag sen men då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 OK! tack! Luugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Ingen som märkt hur gammal tråden är? Men ska skriva i den ändå. Tror ni att det kan komma ett spel som liknar GTA, men utspelas i Sverige? Ska då såklart utvecklas av ett svenskt spelbolag. Det kommer inte heta GTA såklart, men uppläget ska vara ungefär detsamma. Ska vara lika fritt som gta. Tex gå omkring i gammelstan och göra lite rackartyg . Ähh, man behöver inte tro och tro, det är en självklarhet att det kan komma, men det är inte säkert att det kommer göra det, men det kan. Någon skrev att Sverige inte är speciellt känt, ehmm, det är ju totalt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Någon skrev att Sverige inte är speciellt känt, ehmm, det är ju totalt fel. Mm, dom flesta jag mött på internet (som kommer från andra länder då) säger att dom typ älskar sverige:D och tycker jag är cool för att jag bor där. Massa folk från Gmod. -- Det skulle vara görfränt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Hmm, vid ett tillfälle såg jag (kanske inte var här på gtasajten just) att någon lagt upp en bild med fodralet för GTA Stockholm, faktiskt, jag såg nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts