mikaelho Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Tror ni att det kan komma ett spel som liknar GTA, men utspelas i Sverige? Ska då såklart utvecklas av ett svenskt spelbolag. Det kommer inte heta GTA såklart, men uppläget ska vara ungefär detsamma. Ska vara lika fritt som gta. Tex gå omkring i gammelstan och göra lite rackartyg . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hah. Skulle inte vara dåligt med ett sånt spel men det lär aldrig komma, speciellt inte av ett Svensk spelföretag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Varför inte av ett svenskt? Avalanche studios håller på att utveckla Just Cause så Sverige kan i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vem ska köpa det då? Nästan hela världen är intresserad av USA, och få känner till Svergie Så det blir ju ingen inkomst om dom gör et GTA liknande spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vem vill köra runt i en Volvo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vem vill köra runt i en Volvo? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vem vill köra runt i en Volvo? Hellre det än att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vem vill köra runt i en Volvo? Det tycker ja hade varit grymt! Och istället fär turismo... Koeningsaegg. Eller hur fan det stavas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Koeningsaegg. Eller hur fan det stavas! Koenigsegg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Man kan ju alltid hoppas, men jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vem vill köra runt i en Volvo? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Det tycker ja hade varit grymt! Och istället fär turismo... Koeningsaegg. Eller hur fan det stavas! Det skulle vara grymt, men ändå inte så logiskt. Koenigsegg är svenskt, men har aldrig sålts till någon i Sverige. Den enda Koenigsegg i Norden är den första prototypen. Off-topic som fan och helt onödig information, jag vet. Men jag kunde inte låta bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Det skulle vara grymt, men ändå inte så logiskt. Koenigsegg är svenskt, men har aldrig sålts till någon i Sverige. Den enda Koenigsegg i Norden är den första prototypen. Off-topic som fan och helt onödig information, jag vet. Men jag kunde inte låta bli... Man ska lära sig något nytt varje dag, säger dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Det skulle vara grymt, men ändå inte så logiskt. Koenigsegg är svenskt, men har aldrig sålts till någon i Sverige. Den enda Koenigsegg i Norden är den första prototypen. Off-topic som fan och helt onödig information, jag vet. Men jag kunde inte låta bli... Då skulle man ju kanske kunna sno bilen i något uppdrag? Som t ex hydran i SA Redigerad 4 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag och en kompis håller på med ett litet kodnings projekt om ni vill att vi ska göra en bana till det projektet i nån av "eran" stad så säg till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Det skulle vara ASGRYMT med ett spel som utspela sig i sverige,speciellt kanske i sin egen stad. Satt och tänkte på idag när jag åkte bil,hur jävla underbart det skulle vara att spela ett GTA-liknande spel i sin egen stad Tänk om man kände alla som jobba på Rockstar Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Det skulle vara ASGRYMT med ett spel som utspela sig i sverige,speciellt kanske i sin egen stad. Satt och tänkte på idag när jag åkte bil,hur jävla underbart det skulle vara att spela ett GTA-liknande spel i sin egen stad Tänk om man kände alla som jobba på Rockstar Games Jo, det vore skoj. Även om du kände dom, tror du att dom skulle göra ett spel åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jo, det vore skoj. Även om du kände dom, tror du att dom skulle göra ett spel åt dig? haha klart dom skulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Hur gick det med den här GTA Sweden-modden som var på gång egentligen? Arbetet nedlagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Hur gick det med den här GTA Sweden-modden som var på gång egentligen? Arbetet nedlagt? Dom håller fortfarande på! Det har släppts några beta versioner, om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts