mikaelho Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Jag har spelat lite av gta3 och vice city till xbox. men tycker kontrollen inte är någon höjdare. tycker xboxs kontroll passar bättre till bilspel och slagsmålspel. undrar om jag ska köpa double pack till ps2? för jag tycker san andreas-kontrollen är fenomenal, och skulle vilja ha liknande kontroll till double pack. tycker det är en helt annan upplevelse med gta till ps2 än till xbox. även om det är sämre grafik. är det värt ett köp? tänkte isåfall sälja det jag har till xbox. eller ska jag behålla double pack till xbox och behålla pengarna? ni som vet: är double pack bättre till ps2 än till xbox? eller har även ps2-versionen lika dålig kontroll?' när jag säger double pack, så menar jag gta3 och vice city. Redigerad 28 mars, 2006 av mikaelho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Klart du ska köpa det till PS2! GTA-upplevelsen till PS2 får inte ha missats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 GTA ska bara spelas på PS2. Möjligtvis PC. Slutsats: Köp det till PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts