gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Nu vet jag inte om det här är tillåtet så stäng denna isånafall. Jag vill sälja mitt Star Wars Galaxies: The Total Experience. Innehållande Star Wars Galaxies - An Empire Divided, Star Wars Galaxies - Jump To Lightspeed och Star Wars Galaxiesj - Episodel III - Rage of the Wookies. Det följer även med ett account med några gubbar på. Skriv era bud i ett pm till mig. Läs mer om spelet Här. Om det nu skulle vara otillåtet med den här tråden så skicka ett pm till mig då Redigerad 27 mars, 2006 av gizmo91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Nej, det är inte tillåtet. Använd www.blocket.se Du får det dessutom det lättare sålt där, än på ett forum där 90% inte har pengar till det. + Att du når ut till m inst 10.000 fler människor. gizmo01, lite dåligt att du inte vet efter att ha varit här ett år. Redigerad 27 mars, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 @Mr Wise Guy: Hur skulle jag veta det, det står inte någonstans Aja men någon som vet vad jag kan få för detta ? @Mod: Lås denna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Som Vice. sa, använd Blocket eller liknande istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts