Henkibojj Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ja, gör den det? Om man leker men inte sparar, eller om man sparar med ECCD på fast man inte aktiverat nåt. Kan det påverkas ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ja, gör den det? Om man leker men inte sparar, eller om man sparar med ECCD på fast man inte aktiverat nåt. Kan det påverkas ändå? Beror på. Om du har spwnat en hellikopter i garaget så är den ju kvar. Men resten är jag inte säker. Kan ta reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Beror på. Om du har spwnat en hellikopter i garaget så är den ju kvar. Men resten är jag inte säker. Kan ta reda på det Ja gör det, så vore du schysst! Men helikoptern i garaget är väl en helt annan sparfil att ladda ner? Fõrresten, vad är det för skillnad på Rhino- och Trashmasterspawnarna? (haha, vilket härligt ord. Undrar om det finns i Word-ordlistan... ) Redigerad 29 mars, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Om man sparar efter att man spawnat en bil på EC CD kan det påverka 100%. Om man inte sparar så händer inget. Om du sparar över på EC CD så kan du inte använda det mer (tror jag) med tanke på att det är en modifierad fil och det blir en vanlig sparfil om du sparar. Du märker vilka som kan påverka 100%, om det står "CHEAT ACTIVATED" uppe i vänstra hörnet så spara inte. Den varnar även för det när man ska spara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts